تکنولوژی

سامسونگ فضای ذخیره سازی موقت ابری رایگان و بدون محدودیت را به شما می دهد

فایل ها را به مدت 30 روز ذخیره کنید، اما در اندازه فایل ها سقف 100 گیگابایتی وجود دارد

ذخیره و انتقال داده ها برای دارندگان دستگاه Samsung Galaxy بسیار آسان تر شده است.

سامسونگ روز پنجشنبه از عرضه جهانی نسخه پشتیبان‌گیری موقت ابری خبر داد. این سرویسی است که به دارندگان گلکسی اجازه می دهد تا حجم نامحدودی از داده ها را تا 30 روز در فضای ابری و به صورت رایگان ذخیره کنند. و در حالی که این گزینه عالی به نظر می رسد، چند نکته وجود دارد.

Samsung

در حالی که کل ذخیره داده نامحدود است، فایل های جداگانه نمی توانند بیش از 100 گیگابایت باشند. احتمالاً برای اکثر افرادی که از تلفن هوشمند استفاده می کنند مشکل بزرگی نیست. نکته دیگر این است که برای ایجاد یک نسخه پشتیبان باید به Wi-Fi متصل باشید.

در نهایت، شما باید One UI 6 یا جدیدتر را اجرا کنید (این یکی ممکن است برای برخی از دارندگان گلکسی که از به‌روزرسانی خودداری می‌کنند مشکل باشد).

اگر این الزامات را دارید، می‌توانید از این ویژگی برای آپلود داده‌های خود در سرورهای سامسونگ استفاده کنید، جایی که می‌تواند تا زمانی که آماده بازیابی داده‌ها در دستگاه خود شوید، باقی بماند. اگر به پایان پنجره 30 روزه نزدیک شوید، سامسونگ به شما یادآوری می کند که به محدودیت زمانی خود نزدیک می شوید.

Samsung

چییونگ سئو، معاون و رئیس تیم Cloud، Mobile eXperience Business در Samsung Electronics، در بیانیه مطبوعاتی اعلام این سرویس گفت: «پشتیبان‌گیری موقت ابری یک راه مطمئن و راحت برای کاربران برای پشتیبان‌گیری و بازیابی اطلاعات مهم فراهم می‌کند.» این شرکت انتظار دارد. که افراد هنگام تعمیر دستگاه خود یا زمانی که به دستگاه Galaxy جدید تغییر می‌دهند از این ویژگی استفاده خواهند کرد.

این گزینه در حال حاضر با گوشی‌های سری گلکسی S و Z در کره آغاز می‌شود، اما سامسونگ می‌گوید همه گوشی‌ها و تبلت‌های گلکسی دارای رابط کاربری One UI 6 باید پاییز امسال به این ویژگی دسترسی داشته باشند. بهترین راه برای دیدن اینکه آیا هنوز دسترسی دارید یا نه این است که گزینه های خود را در منوهای Reset یا Maintenance Mode بررسی کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا