تکنولوژیگوشی موبایل

اکنون می‌توانید با X (توئیتر سابق) تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید

X (توئیتر سابق) اکنون قابلیت برقراری و دریافت تماس‌های صوتی و تصویری را ارائه می‌کند. چندین کاربر پس از باز کردن برنامه X در چند ساعت گذشته، یک اعلان پاپ آپ در مورد ویژگی های جدید دریافت کرده اند.

این پلتفرم همچنین به عرضه قریب الوقوع تماس های صوتی و تصویری چند ساعت پیش اشاره کرد، اما این ویژگی ها را به طور رسمی از طریق حساب X خود یا یک بیانیه مطبوعاتی معرفی نکرده است.

در همین حال، ایلان ماسک این را «نسخه اولیه تماس تصویری و صوتی در X» می‌نامد و اشاره می‌کند که ویژگی‌ها می‌توانند با گذشت زمان بهبود یابند.

قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید و شروع به تماس با هر فرد مشهوری کنید که در X دنبال می کنید، اجازه دهید به شما بگوییم که تماس تصویری و صوتی در این پلتفرم چگونه کار می کند (از طریق The Verge).

کاربران می توانند برای فعال کردن تماس صوتی و تصویری به تنظیمات برنامه مراجعه کنند. اگر ضامن را فعال نداشته باشند، هیچ کس نمی تواند با آنها تماس بگیرد و نمی توانند با کسی تماس بگیرند.

کاربران همچنین گزینه ای برای انتخاب افرادی که می توانند با آنها تماس بگیرند دریافت می کنند. آنها می توانند بین کاربران تأیید شده، افرادی که دنبال می کنند و افرادی که در دفترچه آدرس خود هستند یکی را انتخاب کنند.

بنابراین، اگر شما فقط یک کاربر رایگان هستید که در X می‌چرخید، اگر او را دنبال نکنید یا در دفترچه آدرس او نباشید، نمی‌توانید با کسی تماس بگیرید.

با این حال، مشخص نیست که آیا این ویژگی به همه رسیده است یا خیر. ما بررسی کردیم و هنوز آن را در پایان دریافت نکرده ایم. همچنین مشخص نیست که آیا کاربران غیر Premium می توانند به تماس صوتی و تصویری در X دسترسی داشته باشند یا اینکه فقط برای مشتریان پولی رزرو شده است. اگر و زمانی که در مورد این سوالات شفافیت پیدا کنیم، این داستان را به روز خواهیم کرد.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا