تکنولوژیهوش مصنوعی

ویژگی‌های جدید و باورنکردنی هوش مصنوعی Google Maps

گوگل چند ویژگی جدید مبتنی بر هوش مصنوعی را برای برنامه Maps این شرکت معرفی کرد، امیدوار است که به شما اجازه دهد با خیال راحت و با اطمینان حرکت کنید.

همانطور که در فوریه گذشته اعلام شد، Immersive View به شما امکان می دهد در مسیرهای خود زوم کنید و با استفاده از بینایی کامپیوتر و هوش مصنوعی، نقاط عطف و ویژگی های دوره برنامه ریزی شده خود را بررسی کنید.

این مانند نمای خیابان و عکاسی هوایی است. این فناوری که در ابتدا در لندن، لس آنجلس، شهر نیویورک، سانفرانسیسکو و توکیو در دسترس بود، در شهرهای بیشتری از جمله آمستردام، بارسلونا، دوبلین، فلورانس، لاس وگاس، میامی، پاریس، سن خوزه، سیاتل، و ونیز . می‌توانید از این ویژگی جدید در نسخه‌های اندروید و iOS برنامه استفاده کنید.

هوش مصنوعی Google Maps

Lens in Maps همچنین در بیش از 50 شهر جدید، از جمله آستین، لاس وگاس، رم، سائوپائولو و تایپه منتشر شده است. این ویژگی که قبلا «جستجو با نمای زنده» نامیده می‌شد) روی هوش مصنوعی ضربه می‌زند تا یک پوشش واقعیت افزوده ایجاد کند تا به شما کمک کند اطلاعات مربوط به چیزهایی که در این نزدیکی هستید را دقیقاً در تلفن خود مشاهده کنید.

نقشه‌ها جزئیات بیشتری خواهند داشت، خوب، نقشه‌ها نیز. رنگ‌های به‌روز، ساختمان‌های واقعی‌تر و جزئیات خطوط بهبود یافته برای بزرگراه‌ها وجود دارد، بنابراین آمادگی بیشتری برای عبور از آن شش خط ترافیک در مسیر خود دارید.

به‌روزرسانی‌ها «در ماه‌های آینده» در 12 کشور از جمله کانادا، فرانسه، آلمان و ایالات متحده آغاز می‌شوند. کشور دوم اطلاعات جدیدی در مورد خطوط HOV دریافت می کند، بنابراین اگر ماشین شما بیش از یک نفر در آن است، می توانید انتخاب های بهتری داشته باشید. در اروپا، گوگل قصد دارد ابزارهای محدودیت سرعت هوش مصنوعی خود را به 20 کشور جدید گسترش دهد و مطمئن شود که خیلی سریع پیش نروید (البته مگر اینکه بخواهید).

و در نهایت، مانند اپل قبل از آن، اطلاعات بیشتری از خودروهای برقی را در Google Maps خواهیم دید. گوگل می گوید که می توانید ببینید آیا شارژرها با وسیله نقلیه خود سازگار هستند و آیا شارژرهای سریع، متوسط ​​یا کند هستند. به‌علاوه، اطلاعاتی درباره آخرین زمان استفاده از آن خواهید دید تا بتوانید از شارژرهای خراب اجتناب کنید (یک واقعیت غم انگیز در زندگی EV). این به‌روزرسانی‌ها در این هفته در سراسر جهان منتشر می‌شوند.

در نهایت، «جستجو در Maps» تغییر چهره پیدا می‌کند، با نتایج اولین عکس زمانی که به دنبال کارهایی برای انجام در Maps هستید، نشان داده می‌شود. دفعه بعد که بخواهید قهوه‌خانه‌ای را پیدا کنید که به عنوان مثال در هنر لاته حیوانات تخصص دارد، عالی خواهد بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا