تکنولوژی

پلتفرم X سرویس های اشتراکی جدید Premium و Basic را ارائه می دهد

X – که قبلاً توییتر نام داشت – امروز دو ردیف اشتراک جدید را برای سرویس خود اعلام کرد. اینها به اشتراک Premium ماهانه 8 دلاری موجود می‌پیوندند که اکنون به گزینه میانی تبدیل می‌شود.

ارزان‌ترین اشتراک X اکنون Basic است، با 3 دلار در ماه. این به شما امکان ویرایش پست‌ها، ایجاد پست‌های طولانی‌تر (و ویدیوهای طولانی‌تر)، لغو پست کردن، دسترسی به Reader برای مصرف پست‌های طولانی‌تر را به شما می‌دهد.

علاوه بر این، می توانید از احراز هویت دو مرحله ای SMS استفاده کنید و DM های شما رمزگذاری شده است. از نظر سفارشی‌سازی، می‌توانید آیکون‌های برنامه‌ها را تغییر دهید، پوشه‌های نشانک را دریافت می‌کنید، قابلیت سفارشی‌سازی پیمایش و تم، می‌توانید بهترین پست‌های خود را در یک تب اختصاصی در نمایه خود برجسته کنید، و می‌توانید لایک‌ها و اشتراک‌های خود را پنهان کنید. جالب اینجاست که Basic به شما علامت تیک و تایید شناسه نمی دهد.

Premium همچنان با قیمت 8 دلار در ماه در دسترس خواهد بود، و علاوه بر همه چیزهایی که Basic ارائه می دهد، نیمی از تبلیغات را در For You and Following، افزایش پاسخ بیشتر، علامت چک (و امکان مخفی کردن آن در صورت تمایل) و ID دریافت می کنید.

راستی‌آزمایی و دسترسی به Creator Hub، که به شما امکان می‌دهد برای پست کردن و دریافت پول از طرفدارانی که مشترک شما هستند، پول دریافت کنید. شما همچنین می توانید به تجزیه و تحلیل و همچنین X Pro و Media Studio دسترسی داشته باشید.

در نهایت، رده Premium+ جدید 16 دلار در ماه شامل همه چیزهایی است که در Premium وجود دارد اما با تبلیغات صفر در For You and Following و بزرگترین افزایش پاسخ ارائه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا