تکنولوژی

تاریخ رونمایی از سرویس استریم ناسا مشخص شد

ناسا این روزها بیشتر از موشک پرتاب می کند. آژانس فضایی در حال آماده شدن برای پرده برداری از سرویس پخش جدید خود به نام ناسا پلاس در 8 نوامبر است. این سرویس قبلاً در نسخه آزمایشی بود اما اواخر هفته آینده برای همه در دسترس خواهد بود.

برخلاف پلتفرم‌های پخش تجاری، ناسا پلاس یک سرویس پخش بدون آگهی و بدون اشتراک خواهد بود. ناسا می‌گوید که به کاربران امکان دسترسی به پوشش زنده برنده جایزه امی و بازدید از ماموریت‌های این آژانس را از طریق مجموعه‌ای از مجموعه‌های ویدئویی اصلی، از جمله تعدادی سری جدید که با این سرویس استریم راه‌اندازی می‌شوند، می‌دهد.

تلاش‌های پخش جریانی جدید ناسا بخشی از تحول دیجیتال کلی سازمان است که با یک وب‌سایت و اپلیکیشن اصلاح‌شده نیز همراه است.

این آژانس تریلر جدیدی را منتشر کرده است که از راه اندازی ناسا پلاس با تصاویری از مناظر دیدنی سیاره ما و فراتر از آن خبر می دهد.

سرویس استریم ناسا در زمانی حیاتی راه اندازی می شود که آژانس در حال آماده سازی چهار فضانورد پس از 52 سال به ماه است. Artemis II حدوداً در نوامبر 2024 به ماه می رود. فضانوردان در اولین پرواز خود با موشک Space Launch System (SLS) ناسا و فضاپیمای اوریون به سطح ماه می روند و ما امیدواریم که سرویس پخش جدید ناسا پلاس جواهراتی داشته باشد. تا ما از آن مأموریت شگفت زده شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا