تکنولوژیشبکه های اجتماعی

اینستاگرام نمایش متن آهنگ را در کلیپ های Reels اضافه می کند

اینستاگرام اکنون به شما این امکان را می‌دهد که متن آهنگ را به Reels اضافه کنید، همانطور که قبلاً در Stories می‌توانید، که گزینه دیگری برای تعامل موسیقی در برنامه ارائه می‌دهد.

همانطور که در این مثال می بینید، اکنون، زمانی که یک کلیپ موسیقی را به حلقه خود اضافه می کنید، می توانید گزینه اشعار را انتخاب کنید، که اشعار را به عنوان متن روی صفحه نمایش می دهد. سپس می توانید فونت مورد علاقه خود را انتخاب کنید، بخش مربوطه را برجسته کنید و یک عنصر پیام خاص تری را به کلیپ خود اضافه کنید.

موسیقی به یک عنصر کلیدی در رشد TikTok تبدیل شده است، با این پلتفرم اکنون به دنبال گسترش پیوندهای صنعت موسیقی خود، از طریق مشارکت جدید با Billboard در نمودار ترند TikTok و حتی رویداد موسیقی زنده خود است.

به این ترتیب، تعجب آور نیست که اینستاگرام نیز به دنبال استفاده از آن است، اگرچه به نظر نمی رسد به روز رسانی عملکردی بزرگی در تجربه گسترده تر Reels باشد.

اما باز هم، اینستاگرام می گوید که مردم در حال حاضر به صورت دستی متن آهنگ را به کلیپ های Reels خود اضافه می کنند، بنابراین احتمالاً منطقی است که IG این کار را آسان تر کند.

استیکر جدید اشعار از امروز برای همه کاربران اینستاگرام منتشر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا