تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 بزودی رونمایی می شود

سامسونگ یکی از برندهای بزرگ صنعت تبلت بوده که هر سال نسل جدیدی از تبلت و گوشی سایر لوازم الکترونیکی جدید خود را معرفی می‌کند. در این بین بزودی باید شاهد معرفی سری تبلت مقاوم گلکسی تب اکتیو 5 باشیم.

سامسونگ احتمالا در حال آماده شده برای رونمایی تبلت مقاوم نسل بعدی خود باشد زیرا قطعات سخت افزاری آن در پایگاه Safety Korea رویت شده که توانسته گواهی دریافت کند. لیست نام این دستگاه را تایید نکرده اما انتظار داریم در دو مدل گلکسی تب اکتیو 5 و اکتیو 5 پرو رونمایی شود. این نخستین بار بوده که درباره چنین دستگاهی اطلاعات کسب می‌کنیم.

این لیست فاش کرده که دستگاه جدید از باتری قابل تعویض بهره می‌برد، اما تصویر به جز شماره مدل که EB-BX306GBY بوده به ظرفیت باتری این دستگاه اشاره نداشته است. بنابراین باید برای کسب جزئیات بیشتر منتظر ماند. این تبلت دارای دو شماره مدل خواهد بود: SM-X300 برای مدل Wi-Fi و SM-X306B برای مدل 5G. متأسفانه جزئیات دیگری مانند سایز صفحه نمایش، پردازنده یا مشخصات دوربین آشکار نشد.

گلکسی تب اکتیو 5 مقاوم و قدرتمند

گلکسی تب اکتیو 5

با این حال، می‌توان انتظار داشت که این تبلت از یک چیپست میان‌رده یا رده بالا استفاده کند و از طراحی بادوام برخوردار باشد که می‌تواند در محیط‌های سخت مقاومت از خود نشان دهد. رسانه GalaxyClub.nl فاش کرده که گلکسی تب اکتیو 5 پرو با قیمت 800 یورویی اوایل سال 2024 معرفی و عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتری در دست ​نیست و باید منتظر اخبار موثق و کافی باقی ماند.

برند کره‌ای هر سال با معرفی نسل جدید محصولات خود توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. سری تب اکتیو تبلت‌های بادوام و مستحکم هستند که از سخت افزار مناسب و طراحی مقاوم بهره می‌برند. مشخص نیست دقیقا نسل جدید چه مشخصاتی داشته و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. پیش بینی شده بیشتر اطلاعات لو رفته به حقیقت تبدیل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا