تکنولوژی

تبلت MatePad SE 10.4 هوآوی در راه بازارهای بیشتر

سال گذشته، هواوی تبلت MatePad SE 10.4 را در بازار چین و اروپا عرضه کرد. این تبلت هنوز دربرخی بازارهای دیگر همچون آسیا عرضه نشده است. همانطور که گفته شد، به نظر رسیده که این تبلت در پایگاه داده گواهی IMDA مشاهده شد.

به گزارش TheTechoutlook، هوآوی MatePad SE 10.4 با شماره مدل AGS5-W09 را در پایگاه داده گواهی IMDA مشاهده کرده است. هیچ جزئیات مشخصاتی را تأیید نمی‌کند، با این حال، تأیید کرده که مسئولان سنگاپور برای عرضه این تبلت چراغ سبز دادند.

هوآوی MatePad SE 10.4 دارای صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS LCD با وضوح 2000 در 1200 پیکسل و نسبت تصویر 15:9 است. وقتی صحبت از امنیت به میان می‌آید، دستگاه به فناوری تشخیص چهره متکی شد. تبلت جدید هوآوی در بخش سخت افزاری به چیپست اسنپدراگون 680 مجهز شده و این تبلت دو گزینه رم دارد که شامل 3 یا 4 گیگابایت می‌شود. شما می‌توانید از بین ظرفیت‌های ذخیره‌سازی 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت، با انعطاف‌پذیری برای افزایش فضای ذخیره سازی با استفاده از کارت microSD، انتخاب کنید.

تبلت MatePad SE 10.4 به بازار بیشتری می رسد

تبلت MatePad SE 10.4

این تبلت به باتری 5100 میلی آمپرساعتی مجهز شده که از شارژ 10 واتی پشتیبانی می‌کند. دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی بوده و انتظار داریم بزودی اخبار موثق‌تری دردسترس قرار گیرد. برند چینی هر سال نسل جدیدی از تبلت‌های میان رده و پرچمدار خود را معرفی و عرضه کرده که توانسته نظر علاقمندان را جلب کند.

سال جاری چندین مدل از تبلت میت پد را مشاهده کردیم که همگی با سیستم عامل هارمونی او اس و طراحی شیک و سخت افزار قابل توجه راهی بازار شدند. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر ماند تا هوآوی تبلت جدید را در بازارهای دیگر عرضه کند. مشخص نیست هدف چه بازارهای دیگری بوده و انتظار داریم در منطقه آسیا بیشتر شاهد باشیم.

هرچند عرضه در خاورمیانه دور از انتظار نیست. شرکت چینی پیشتر سری میت 60 را معرفی کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا