تکنولوژی

هدفون درون گوش انکر Soundcore AeroFit معرفی شد

انکر دو هدفون ویژه را از طریق برند صوتی Soundcore خود، در ابتدا فقط برای ایالات متحده آمریکا معرفی کرده است. مدل‌های جدید Soundcore AeroFit و AeroFit Pro هستند که هدفون درون گوش بدون سیم محسوب می‌شوند.

OpenRock، در میان دیگران، اخیراً محصولات مشابهی را در این منطقه با OpenRock S و OpenRock Pro وارد بازار کرده است. اکنون انکر دو نماینده اول خود را برای مدل‌های درون گوش بدون سیم که تاکنون تحت سلطه هدفون‌ رسانای استخوانی بوده، وارد بازار می‌کند.

Soundcore AeroFit (Pro) جدید متکی به صدای استخوانی نیست، بلکه مستقیماً در جلوی دهانه گوش قرار می‌گیرد. این کار باعث می شود که گوش آزاد باشد تا صدای اطراف همچنان شنیده شود. این معمولاً هنگام استفاده از هدفون کلاسیک در گوش، به شدت محدود شده یا امکان پذیر نیست، که به عنوان مثال می‌تواند منجر به موقعیت‌های خطرناک در ترافیک شود.

 انکر Soundcore AeroFit

AeroFit به درایورهای 14 میلی‌متری مجهز شده است. در نسخه پرو، قطر درایور به 16.2 میلی‌متر می‌رسد. همراه با کیس شارژ همراه، عمر باتری کمی بیشتر تا 46 ساعت را ارائه می‌دهد و از LDAC و صدای فضایی پشتیبانی دارد. هر دو دارای چهار میکروفون داخلی و فناوری هوش مصنوعی برای تلفن هستند و می‌توان آنها را از طریق یک برنامه پیکربندی کرد. آنها همچنین بر اساس IPX7 یا IPX5 در برابر آب و عرق مقاوم هستند. در ایالات متحده، انکر Soundcore AeroFit با قیمت 129.99 دلار به فروش می‌رسد، در حالی که قیمت مدل پرو 169.99 دلار است. زمان عرضه Soundcore AeroFit جدید (Pro) در بازارهای دیگر نامشخص است، اما بعید به نظر می‌رسد زمان زیادی طول بکشد.

انکر یکی از برندهای موفق تولیدکننده محصولات صوتی بوده که تاکنون گجت‌های متنوع و جذابی را معرفی و عرضه کرد. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت این برند مراجعه کنید. در سبد محصول این برند هدفون‌های متنوع و باکیفیتی یافت می‌شود که این دو مدل عضو جدید هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا