تکنولوژی

تقویت کننده وای فای شیائومی Range Extender N300 معرفی شد

شیائومی اخیرا نه تنها نوت بوک جدید شیائومی بوک 14 خود را در وب سایت جهانی معرفی کرده، بلکه تقویت کننده وای فای ساده به نام شیائومی WiFi Range Extender N300 را نیز معرفی کرد.

حضور آن در وب‌سایت نشان‌دهنده عرضه جهانی است، اگرچه هنوز جزئیاتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن برای بازارهای خارج از چین مشخص نیست. قیمت پایین مشابه شیائومی Mi WiFi Range Extender Pro قابل انتظار است، زیرا شیائومی WiFi Range Extender N300 چیز زیادی برای ارائه در زمینه مشخصات ندارد. سازنده به طور کامل از فناوری‌های WLAN مدرن مانند WiFi 6 یا حتی Wi-Fi 7 آینده صرف نظر کرده، در مقابل تنها به IEEE 802.11b/g/n متکی است. تقویت کننده وای فای نیز در فرکانس 5 یا 6 گیگاهرتز ارسال نمی‌کند، بلکه فقط از محدوده فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی دارد.

بر این اساس، نرخ انتقال Range Extender N300 شیائومی در محدوده پایینی قرار دارد و تا 300 مگابیت بر ثانیه مشخص شده است. داده‌ها از طریق دو آنتن خارجی 2×2 دریافت و ارسال می‌شوند که از محفظه سفید فشرده در سمت چپ و راست بیرون زده‌اند. طبق گفته‌های شیائومی، حداکثر ۱۶ دستگاه را می‌توان همزمان به تقویت کننده وای فای متصل کرد.

تقویت کننده وای فای شیائومی Range Extender N300 خوش قیمت و باکیفیت

یک دوشاخه برق در پشت وجود دارد که با آن می‌توان تقویت کننده وای فای را مستقیماً به پریز وصل کرد. این به طور کامل آن را مسدود می‌کند، در مورد سوکت‌های متعدد، سوکت‌های مجاور باید پوشانده شوند.

با این وجود، شیائومی Range Extender N300 ممکن است برای برخی از افرادی که به سادگی می‌خواهند شبکه WiFi خانگی خود را گسترش دهند، جالب باشد. از طرف دیگر، تقویت کننده وای‌فای بسیار قوی‌تری مانند  TP-Link – RE605X در بازار وجود داشته که با این حال، قیمت بیشتری نسبت به دستگاه ارزان‌قیمت شیائومی دارد.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت شیائومی مراجعه کنید تا اطلاعات تکمیلی بدست آورید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا