تکنولوژی

طراحی پیکسل واچ 3 با ثبت اختراع جدید گوگل لو رفت

گوگل حق اختراع فناوری حسگر جدیدی را به ثبت رسانده است که می تواند برای کنترل ساعت های هوشمند با حرکات حرکتی استفاده شود. این پتنت با عنوان «تشخیص ژست روی قاب ساعت با استفاده از فشار سنج»، سیستمی از حسگرها را توصیف می‌کند که می‌توانند در محفظه ساعت هوشمند تعبیه شوند تا حرکاتی مانند فشار دادن، ضربه زدن، فشردن و کشیدن انگشت را تشخیص دهند.

ثبت اختراع ، که اولین بار توسط Wearable مورد توجه قرار گرفت، استدلال می کند که روش های فعلی کنترل ساعت های هوشمند، مانند چرخاندن تاج ها و قاب ها، “به طور معقولی کارآمد” هستند، اما دارای تعدادی اشکال هستند. به عنوان مثال، آنها می توانند فرآیند ساخت را پیچیده تر کنند، ضد آب بودن دستگاه را دشوارتر کنند و به زیبایی ساعت آسیب برسانند.

تصویر ثبت اختراع که نحوه عملکرد سیستم ژست را نشان می دهد

سیستم سنسور فشار سنج پیشنهادی گوگل همه این مشکلات را برطرف می کند. حسگرها در محفظه ساعت تعبیه می‌شوند و آنها را برای کاربر نامرئی می‌کنند و نیازی به قطعات متحرک ندارند. این باعث می شود ساعت ضدآب راحت تر و بادوام تر شود. علاوه بر این، سنسورهای فشار سنج به تجربه کاربری بدون درز و شهودی اجازه می دهند.

البته وجود این والدین این امکان را به وجود می‌آورد که گوگل برای ساعت هوشمند بعدی خود یعنی Pixel Watch 3 برنامه‌ریزی کرده است. به‌ویژه امکان مدل بدون دکمه وجود دارد، زیرا ثبت اختراع نمونه‌هایی را ارائه می‌کند. چگونه می توان از حسگرهای فشار سنج برای کنترل ساعت هوشمند استفاده کرد.

به عنوان مثال، کاربر می‌تواند کناره ساعت را برای پخش یا توقف موسیقی فشار دهد، روی بالای ساعت ضربه بزند تا یک برنامه خاص باز شود، کناره‌های ساعت را فشار دهد تا بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کند، یا انگشت خود را روی کناره‌ی ساعت بکشد. برای پیمایش در یک لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا