تکنولوژی

اپل بروزرسانی عظیم Final Cut Pro را منتشر کرد

اگر کاربر Final Cut Pro هستید، جریان ویرایش شما می‌تواند در اواخر این ماه تقویت شود.

روز دوشنبه، اپل چندین به‌روزرسانی جدید را برای Final Cut Pro اعلام کرد، از جمله گردش‌های کاری ساده و بهبود ناوبری خط زمانی برای کاربران مک، و همچنین پیشرفت‌هایی در Multi-Touch، پشتیبانی از ضبط صدا، و موارد دیگر برای iPad. نکته مهم این است که برای استفاده از این پیشرفت‌ها، باید از Mac یا iPad که روی تراشه‌های سری M کار می‌کند کار کنید .

Final Cut Pro برای Mac چندین ویژگی جدید را اضافه می کند تا انجام کارهای پیچیده ویرایش را آسان تر کند. یکی از ویژگی‌های گنجانده شده، پیمایش خودکار خط زمانی است که اپل می‌گوید: «برای کاربران راحت‌تر است که با نگه داشتن کلیپ‌های خود در زیر صفحه پخش در حین پخش، تمرکز خود را حفظ کنند.»

این به‌روزرسانی همچنین کدگذاری رنگی را به نمای خط زمانی اضافه می‌کند، بنابراین می‌توانید به راحتی کلیپ‌ها و بخش‌های صوتی مختلف را مشاهده کنید، و به شما امکان می‌دهد کلیپ‌های هم‌پوشانی متصل شده توسط یک خط داستانی را به هم متصل کرده و ویرایش کنید. و اگر از سیلیکون اپل استفاده می‌کنید، صادرات سریع‌تر را نیز دریافت خواهید کرد و بهبودهای ردیابی اشیا از قدرت یک مدل یادگیری ماشینی کاملاً جدید بهره می‌برند.

اپل بروزرسانی عظیم Final Cut Pro را منتشر کرد

اگر از Final Cut Pro برای iPad استفاده می‌کنید ، می‌توانید انتظار داشته باشید که در صورت فیلم‌برداری در iPad، پیشرفت‌هایی به دست آورید. به عنوان مثال، اپل می‌گوید که تثبیت‌کننده را در حالت دوربین حرفه‌ای اضافه می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که فیلم مستقیماً در یک پروژه وارد شود، بنابراین سازندگان می‌توانند حتی سریع‌تر ویرایش را با پیشرفت‌های جدید مانند داستان‌های متصل شروع کنند.

کاربران آی‌پد همچنین توانایی روایت و پخش صدا و شروع آن را از نقطه‌ای در ویدیویی که می‌خواهند دریافت می‌کنند. Magnetic Timeline به ویراستاران اجازه می دهد گروهی از کلیپ ها را در یک خط داستانی واحد ترکیب کنند، در حالی که میانبرهای صفحه کلید جدید و تنظیمات از پیش تعیین شده نهایی نیز در ترکیب قرار دارند.

اپل می گوید که آپدیت Final Cut Pro 10.7 برای مک در اواخر این ماه به عنوان یک به روز رسانی رایگان برای کاربران فعلی یا با قیمت 299.99 دلار برای کاربران جدید در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید آن را آزمایش کنید، یک دوره آزمایشی رایگان 90 روزه نیز وجود دارد. برای کاربران iPad، Final Cut Pro برای iPad 1.3 در همان جدول زمانی در اپ استور با قیمت 4.99 دلار در ماه یا 49 دلار در سال با یک ماه آزمایش رایگان انتظار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا