تکنولوژیشبکه های اجتماعی

اینستاگرام به زودی به شما امکان می دهد وضعیت خواندن پیام خود را مخفی کنید

هنگامی که یک پیام مستقیم در برنامه محبوب iOS و Android اینستاگرام ارسال می کنید، یک رسید خواندن ایجاد می شود که به شما اطلاع می دهد که آیا گیرنده پیام شما را دیده است. در حالی که این می تواند برای فرستنده مفید باشد، اما برای شخصی که می خواهد پیام های خود را به صورت خصوصی بخواند آزاردهنده باشد. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید در آرامش گفتگوها را نادیده بگیرید، این برنامه به زودی به شما امکان می‌دهد رسید خواندن را غیرفعال کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا ممکن است کسی بخواهد رسید خواندن را خاموش کند. برای مثال، ممکن است بخواهید پیامی را بدون اینکه تحت فشار قرار بگیرید تا فوراً پاسخ دهید بخوانید. یا ممکن است احساس کنید که رسید خواندن تجاوز به حریم خصوصی شماست.

دلیل شما هر چه باشد، مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا می گوید که به زودی می توانید این ویژگی را غیرفعال کنید. زاکربرگ در کانال متا امروز گفت که تیم در حال حاضر در حال آزمایش غیرفعال کردن رسید خواندن در DM های اینستاگرام است.

حالت روح قابلیت جدید چت با کاربران در اینستاگرام

متأسفانه، زاکربرگ یک پنجره انتشار برای زمانی که این توانایی ارائه می شود ارائه نمی دهد. بنابراین ما فقط باید صبورانه منتظر بمانیم تا آن به روز رسانی برسد.

اگرچه هرگز راه رسمی برای غیرفعال کردن رسید خواندن در DM های اینستاگرام وجود نداشت، حداقل یک راه حل وجود داشت. برای جلوگیری از فعال شدن این ویژگی، می توانید حالت هواپیما را روشن کرده و Wi-Fi را خاموش کنید. اما این روش شامل خروج از سیستم نیز می شود که می تواند دردناک باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا