تکنولوژیشبکه های اجتماعی

تبلیغات واتساپ در راه است و امکان غیرفعال کردن آن وجود ندارد

پلتفرم پیام رسانی فوری واتساپ که متعلق به متا است به زودی تبلیغاتی را معرفی می کند. اگرچه این شرکت قصد ندارد تبلیغات را در صندوق ورودی اصلی نمایش دهد، اما می‌تواند تبلیغات را در ویژگی و کانال‌های Status قرار دهد.

ویل کاتکارت، رئیس واتس اپ طی مصاحبه ای با رسانه های برزیلی اظهار داشت که این شرکت قصد نمایش تبلیغات در صندوق ورودی اصلی ندارد. با این حال، او اشاره کرد که این شرکت می تواند تبلیغات را در مکان های دیگر در برنامه نشان دهد، TechCrunch گزارش می دهد.

در ماه سپتامبر، Cathcart گزارش فایننشال تایمز مبنی بر اینکه برنامه پیام‌رسانی فوری متعلق به متا تبلیغات را نمایش می‌دهد را رد کرد. او هنگام صحبت با رسانه های برزیل اظهار داشت که نشان دادن تبلیغات در صندوق ورودی مدل درستی نیست.

دلیل اینکه من به این پاسخ واجد شرایط [sic] هستم این است که ممکن است تبلیغات در مکان های دیگر وجود داشته باشد – کانال ها یا وضعیت. برای مثال، ممکن است کانال‌ها برای اشتراک از مردم هزینه دریافت کنند، ممکن است منحصر به اعضای پولی باشند یا ممکن است مالکان بخواهند کانال را تبلیغ کنند. اما، نه، ما تبلیغات را در صندوق ورودی شما قرار نمی دهیم.

چند سال پیش واتس اپ ایده قرار دادن تبلیغات در ویژگی «وضعیت» خود را مطرح کرده بود، اما هرگز اجرا نشد. در حالی که Cathcart آن را به عنوان یک احتمال ذکر کرده است، هیچ انتشار واقعی چنین تبلیغاتی وجود نداشته است.

تا این مرحله، واتس‌اپ، با تعداد کاربران بیش از ۲ میلیارد نفر در سراسر جهان، عمدتاً به خدمات پیام‌رسانی تجاری و تبلیغات کلیک به واتس‌اپ در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک برای درآمدزایی متکی بوده است.

اخیراً واتس اپ از پشتیبانی از رمز عبور در اندروید خبر داده است . کلیدهای عبور در واتس اپ روشی جدید و بسیار امن برای کاربران اندرویدی است تا بتوانند دوباره به حساب های خود دسترسی پیدا کنند. کلیدهای عبور در واتس اپ به کاربران این امکان را می دهند که به همان روشی که قفل دستگاه خود را باز می کنند وارد حساب خود شوند: با اثر انگشت، اسکن چهره یا پین.

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا