تکنولوژی

ارزان ترین مانیتور گیمینگ 160 هرتز 4K معرفی شد

AOC یک نام تجاری معتبر در لوازم الکترونیکی مصرفی بوده که به دلیل مانیتورهای مقرون به صرفه و قابل اعتماد که نیازهای مختلف کاربران از جمله گیمرها، تولیدکنندگان محتوا و کاربران روزمره را برآورده می‌کند، شناخته شده است. محصولات AOC به دلیل کیفیت و مقرون به صرفه بودنشان شناخته شده هستند و برای مخاطبان وسیعی قابل دسترس هستند.

اوایل امروز، AOC مانیتور گیمینگ جدید خود، U27G3XM را با قیمت 3499 یوان (480 دلار) عرضه کرد. آ او سی U27G3XM دارای صفحه نمایش 27 اینچی است که وضوح 4K (3840×2160) و نرخ تجدید چشمگیر 160 هرتز را ارائه می‌دهد. این مانیتور دارای حداکثر روشنایی 1200 نیتی بوده و از صفحه نمایش QD-MiniLED با 2304 منبع نور LED دقیق بهره می‌برد. گواهی HDR1000 را برای عملکرد استثنایی با محدوده دینامیکی بالا نیز بدست آورد.

از نظر دقت رنگ، U27G3XM از 1.07 میلیارد رنگ و 98درصد طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی کرده و تصاویری زنده و واقعی را با ΔE<2 تضمین می‌کند. این برای کاهش فشار چشم از طریق چهار حالت نور آبی کم از پیش تعیین شده مناسب برای فعالیت‌های مختلف مانند کاربری مالتی مدیا، مرور وب، کار اداری و مطالعه طراحی شد.

این مانیتور گزینه‌های اتصال مختلفی از جمله خروجی صدا، دو پورت HDMI 2.1، یک DisplayPort 1.4، یک USB Upstream و دو پورت USB 3.2 Gen 1 را ارائه می‌دهد. همچنین در کنار کنسول‌هایی مانند PS5 و Xbox Series X قابل استفاده بوده و از 4K در خروجی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. پایه مانیتور همه کاره بوده و امکان تنظیم ارتفاع 130 میلی‌متری و چرخش 90 درجه را در حالت عمودی فراهم می‌کند و دارای حاشیه قرمز آتشین متمایز برای زیبایی الهام گرفته از بازی است.

برای علاقه‌مندان به بازی، مانیتور مجهز به فناوری Adaptive Sync برای به حداقل رساندن افت فریم، لگ صفحه و غیره است و دارای زمان پاسخ 1 میلی ثانیه GTG برای واکنش‌های سریع است. علاوه بر این، فناوری تاخیر ورودی کم و توسعه ثانویه تراشه آی سی را برای اطمینان از عملکرد پاسخگو یکپارچه می‌کند.

این مانیتور همچنین دارای طراحی ارگونومیک، گزینه‌های صفحه‌نمایش تقسیم‌شده PIP/PBP و نرم‌افزار تنظیم G-MENU آ او سی برای تنظیمات کنترلی سفارشی، افزایش راحتی کاربر و غوطه‌ور شدن در بازی است. همچنین شامل ویژگی‌های کاربردی مانند حفره مدیریت کابل دایره‌ای و پایه مثلثی خاکستری فضایی شیک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا