تکنولوژیشبکه های اجتماعیهوش مصنوعی

چگونه ویژگی های آزمایشی هوش مصنوعی یوتیوب را تست کنیم

یوتیوب در حال استفاده از هوش مصنوعی (AI) و آزمایش برخی از ویژگی های آزمایشی جدید برای این پلتفرم است. در حالی که بیشتر کاربران باید منتظر عرضه گسترده‌تر باشند، مشترکین YouTube Premium می‌توانند نگاهی گذرا به افزوده‌های آزمایشی داشته باشند.

ویژگی های هوش مصنوعی یوتیوب چیست؟

یوتیوب در حال آزمایش دو ویژگی جدید هوش مصنوعی است که در یک پست پشتیبانی گوگل در 6 نوامبر 2023 اعلام شد.

ابزار هوش مصنوعی مکالمه یوتیوب

ابزار مکالمه هوش مصنوعی در یوتیوب کم و بیش یک ربات چت است. می‌توانید درباره ویدیویی که تماشا می‌کنید از آن سؤال بپرسید و توصیه‌هایی برای محتوای مشابه دریافت کنید.

به عنوان مثال، اگر در میانه راه آموزش آشپزی هستید، می توانید بدون نیاز به توقف موقت ویدیو، دمای فر را از آن بخواهید. یا اگر توصیه هایی برای محتوای مرتبط می خواهید، می توانید آن را نیز درخواست کنید.

ربات چت همچنین می‌تواند به اطلاعاتی از یوتیوب و وب دسترسی داشته باشد تا زمینه‌های بیشتری را به خود جلب کند. می‌توانید در هر زمان که بخواهید با ضربه زدن روی دکمه سؤال در صفحه تماشای ویدیو، ربات چت را باز کنید.

اگرچه در زمان نگارش این مقاله در دسترس نیست، این ابزار ابتدا در ایالات متحده برای کاربران اندرویدی که مشترک YouTube Premium هستند راه اندازی می شود تا در چند هفته آینده آزمایش کنند.

ابزار هوش مصنوعی خلاصه کننده نظرات YouTube

دیگر ابزار آزمایشی هوش مصنوعی یوتیوب، خلاصه کننده نظرات، نیز بسیار جالب است. این ابزار از هوش مصنوعی برای اسکن تمام نظرات یک ویدیو و خلاصه کردن موضوعات کلیدی که مردم در مورد آنها صحبت می کنند استفاده می کند.

ابزار خلاصه‌کننده نظرات YouTube در زمان نگارش فقط به زبان انگلیسی در دسترس است و روی تعداد کمی ویدیو در حال آزمایش است. بنابراین ممکن است هنوز آن را در هر ویدیو نبینید. اما اگر به‌عنوان آزمایش‌کننده انتخاب شوید، موضوعات نظرات خلاصه‌شده را در زیر بخش نظرات معمول مشاهده خواهید کرد.

نحوه دسترسی به ویژگی های آزمایشی هوش مصنوعی YouTube
اگر می‌خواهید دسترسی زودهنگام داشته باشید و خودتان برخی از این آزمایش‌های جدید را امتحان کنید، ساده‌ترین راه این است که از قبل عضو YouTube Premium باشید. YouTube اغلب به کاربران Premium دسترسی زودهنگام برای آزمایش ویژگی‌های جدید می‌دهد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که به youtube.com/new مراجعه کنید . اگر درخواستی برای آزمایش یک آزمایش جدید مشاهده کردید، به شما تبریک می‌گویم. شما ممکن است خوش شانس باشید

از طرف دیگر، می‌توانید با ضربه زدن روی زبانه You و سپس نماد تنظیمات (چرخ چرخ دنده) در دستگاه Android یا iOS خود انتخاب کنید.

برنامه یوتیوب. روی «امتحان ویژگی‌های جدید» ضربه بزنید و همه ویژگی‌های آزمایشی موجود را روشن کنید.

همچنین یک پیوند ثبت‌ نام بازخورد در همان صفحه وجود دارد که می‌توانید آن را پر کنید تا YouTube نظرتان را درباره ویژگی‌ های آزمایشی و سایر محصولات Google بداند. این می تواند شروعی برای برخی از ابزارهای جدید هوش مصنوعی در یوتیوب باشد.

توانایی آزمایش ویژگی‌های آزمایشی ممکن است یکی از مواردی باشد که به شما کمک می‌کند تصمیم بگیرید که آیا YouTube Premium ارزش پول را دارد یا خیر .

ویژگی های جدید هوش مصنوعی YouTube را امتحان کنید

هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی ابزارهای هوش مصنوعی مکالمه و خلاصه یوتیوب برای همه عرضه می شود، وجود ندارد، اما به عنوان یک عضو Premium، در صورت دسترسی می توانید آنها را امتحان کنید. صفحه «امتحان ویژگی های جدید» را بررسی کنید تا ببینید آیا شما یکی از خوش شانس ها هستید یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا