تکنولوژیشبکه های اجتماعی

قابلیت جدید جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ در واتساپ

واتس اپ آزمایش ویژگی جدیدی را آغاز کرده است که جستجوی پیام های قدیمی را آسان تر می کند. این ابزار جدیدی است که به شما امکان می دهد پیام ها را بر اساس تاریخ جستجو کنید. بنابراین اکنون می توانید تاریخ ها را انتخاب کنید و پیام ها را بر اساس آن جستجو کنید. ویژگی جدید در حال آزمایش است و فقط برای نسخه وب واتس اپ است. انتظار می رود برای اپلیکیشن های موبایل نیز عرضه شود.

قابلیت جدید جستجوی پیام ها بر اساس تاریخ در واتساپ

پیام های WhatsApp را بر اساس تاریخ جستجو کنید

این ویژگی جدید در نسخه بتای WhatsApp Web 2.2348.50 موجود است که توسط WABetaInfo تأیید شده است . در حال حاضر برای منتخب آزمایش‌کنندگان بتا در دسترس است، اما باید به زودی برای آزمایش‌کنندگان بیشتری عرضه شود.

نحوه عملکرد این ویژگی کاملاً قابل توضیح است، اما شما اساساً یک ابزار مفید برای بررسی پیام های قدیمی دریافت می کنید.

همانطور که در اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo مشاهده می شود ، یک دکمه تقویم جدید وجود دارد که هنگام باز کردن ابزار جستجو برای پیام ها ظاهر می شود. وقتی روی آن ضربه می‌زنید، یک تقویم با پانل انتخابگر تاریخ دریافت می‌کنید.

می‌توانید تاریخ، ماه و سال خاصی را از اینجا انتخاب کنید تا به دنبال پیام‌هایی باشید که ممکن است در آن زمان خاص رد و بدل شده باشند. سپس واتس اپ پیام ها را بالا می کشد و آنها را در چت نمایش می دهد.

شایان ذکر است که این ویژگی در حال آزمایش است بنابراین برای همه در دسترس نخواهد بود. اگر بخشی از برنامه بتای WhatsApp Web هستید، می توانید بررسی کنید که آیا این ویژگی را دریافت کرده اید یا خیر. در مورد سایر علاقه مندان، می توانید در برنامه بتا WhatsApp ثبت نام کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا