تکنولوژی

مشخصات ساعت هوشمند OnePlus Watch 2 فاش شد

اوایل امروز، رندرهای جدیدی از OnePlus 2 به بیرون درز کرد که طراحی ساعت هوشمند آینده را به ما نشان می دهد. اکنون یک افشای جدید به ما می گوید که دستگاه نسل بعدی ممکن است روی Wear OS اجرا شود .

در ماه اکتبر، Max Jambor اطلاعاتی درباره پنجره راه اندازی احتمالی OnePlus Watch 2 در سال 2024 به ما ارائه کرد. اکنون Jambor با افشاگری جدیدی بازگشته است که ادعا می کند ساعت دوم OnePlus از Wear OS 4 استفاده خواهد کرد.

OnePlus Watch 2

اولین تکرار این ساعت هوشمند بر روی سیستم عاملی به نام RTOS اجرا شد که از سیستم عامل Wear OS گوگل محدودتر است. در نتیجه، دستگاه کمی بیشتر از یک ردیاب تناسب اندام با شکوه بود. در یک پرسش و پاسخ، یک مدیر محصول OnePlus این تصمیم را چنین توضیح داد:

در حالی که قبلاً مشخص نبود که آیا این شرکت به RTOS پایبند است یا به Wear OS روی می آورد، عواملی مانند تراشه مورد انتظار Snapdragon W5 Gen 1 نشان می دهد که احتمالاً این مورد دومی خواهد بود.

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون به بیرون درز کرده است، انتظار می‌رود که این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED با رزولوشن 466 در 466 باشد. همچنین باید دارای شاسی فلزی و دارای بند‌های لاستیکی سیاه یا سفید باشد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا