تکنولوژی

ناسا پلاس رایگان اکنون به صورت زنده: برای وب، اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت

سازمان ملی هوانوردی و فضایی (ناسا) از سرویس پخش مستقل خود به نام NASA+ رونمایی کرد. پلتفرم پخش محتوا توسط ناسا یک سرویس رایگان برای استفاده بدون تبلیغات است و می‌توانید از طریق مرورگر وب با مراجعه به plus.nasa.gov یا با دانلود برنامه ناسا که برای دستگاه‌های Android و iOS در دسترس است به آن دسترسی پیدا کنید. به طور مشابه، ناسا پلاس در پلتفرم هایی مانند Apple TV و Roku نیز موجود است.

کاربران می توانند اپلیکیشن ناسا را ​​روی گوشی خود به آخرین نسخه به روز کنند تا نمایش های مختلف مرتبط با فضا و علم را تجربه کنند که شامل سریال های اصلی به همراه محتوای برنده جایزه امی نیز می شود.

Pam Melroy معاون مدیر ناسا گفت: “من هیجان زده هستم که با وب سایت ناسا که اخیراً بازسازی شده است، راه اندازی NASA+ و برنامه به روز شده ناسا که مزایای بسیاری را که داده های ما می تواند برای همه بشریت داشته باشد، یک trifecta قدرتمند ایجاد کرده ایم.”

ناسا پلاس رایگان

ناسا در ماه جولای راه اندازی سرویس OTT خود را با نام NASA+، یک پلتفرم دیجیتال با محتوای مرتبط با علم و فضا، به اشتراک گذاشت. این پلتفرم قبلاً دارای محتوایی مرتبط با تلسکوپ فضایی جیمز وب، نمایش های متحرک کودکان در مورد سیارات و جهان، داستان های شخصی فضانوردان سیاه پوست ناسا، و تصاویری با کیفیت فوق العاده بالا از کیهان است.

علاوه بر این، نمایش هایی مانند Documentary in Artemis: 1، Other Worlds: Planets، First Light و غیره نیز دارد. این پلتفرم در حال حاضر محتوایی تا وضوح HD ارائه می دهد. بیشتر محتوایی که در حال حاضر در پلتفرم NASA+ فهرست شده است به زبان انگلیسی و اسپانیایی است. ناسا همچنین از این پلتفرم برای پخش زنده رویدادهای مختلف استفاده خواهد کرد. اگر کنجکاو فضایی هستید، پس NASA+ یک پلتفرم عالی است که محتوای زیادی مرتبط با علم و فناوری ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا