تکنولوژی

هدفون انکر Soundcore H30i با عمر باتری طولانی معرفی شد

انکر به تازگی هدفون Soundcore H30i خود را با عمر باتری 70 ساعته معرفی کرده است. Soundcore H30i از طریق آمازون در دسترس است و 39.99 یورو قیمت دارد. هدفون Soundcore جدید با اتصال بلوتوث 5.3 برای وضوح و برد بیشتر ارائه می‌شود.

Anker اخیرا Soundcore Space One را عرضه کرده است که در IFA 2023 به نمایش گذاشته شد. Soundcore H30i مانند Space One یک هدفون بی سیم روی گوش با طراحی کلاسیک است. Soundcore H30i قابل تاشو بوده و برای حمل آسان‌تر آن را جمع و جور می‌کند. این هدفون دارای پدهای نرم و قابل جابجایی بوده و وزن این گجت به 183 گرم می‌رسد. Soundcore H30i هدفونی بسیار راحت بوده که در کاربری طولانی موجب خستگی و ناراحتی مخاطب نمی‌شود.

این محصول جدید انکر با درایورهای دینامیک 40 میلی‌متری ارائه می‌شود که باس قدرتمندی را ارائه می‌دهد. برنامه موبایل Soundcore می‌تواند برای تنظیم تنظیمات صدا استفاده شود و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 آن امکان اتصال چند نقطه‌ای را فراهم می‌کند. می‌توانید از هدفون برای دریافت یا برقراری تماس و همچنین پخش جریانی محتوا از طریق تبلت استفاده کنید. عمر باتری 70 ساعته برای انکر Soundcore H30i بسیار چشمگیر است. این دستگاه دارای باتری یکپارچه و 5 دقیقه شارژ است که تا 4 ساعت زمان پخش را ارائه می‌دهد.

هدفون روی گوش انکر Soundcore H30i با قیمت 39.99 یورو (43 دلار) از آمازون آلمان در دسترس است. وب سایت رسمی Anker هنوز به روز نشده تا Soundcore H30i را معرفی کند. با این حال، انتظار داریم که پکیج کامل هدفون جدید Anker Soundcore به زودی عرضه شود. برند مورد اشاره هر سال نسل جدیدی از هدفون‌های روی گوش و درون گوش خود را معرفی و عرضه می‌کند.

این برند در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های باکیفیت و متنوع همراه سازد تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری هم شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا