تکنولوژی

گلکسی بادز 3 پرو سال 2024 از راه می رسد

سامسونگ سری‌های مختلفی از هدفون‌های بی سیم دارد که هر یک دارای طراحی و مشخصات قابل توجه هستند. با این حال، برخلاف سایر OEM‌های اندروید، این شرکت اغلب مدل‌های جدید را عرضه نمی‌کند. اما همچنان محصولات TWS بیشتری نسبت به اپل همیشه ارائه می‌دهد.

اخیراً این شرکت گلکسی بادز FE را به عنوان جدیدترین محصول خود معرفی کرد. مقرون به صرفه‌ترین هدفون این برند در زمان عرضه و تنها نمونه‌ای است که امسال عرضه شد. طبق یک گزارش، TWS بعدی این شرکت در سال 2024 عرضه خواهد شد.  SamMobile میگوید که سامسونگ گلکسی بادز 3 پرو را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این هدفون آینده جانشین گلکسی بادز 2 پرو سال 2022 خواهد بود.

انتظار می‌رود که هدفون‌ نسل سوم بی‌سیم درجه یک سامسونگ در کنار گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 معرفی شود. بنابراین باید تا جولای یا آگوست سال آینده منتظر ماند. متأسفانه هیچ چیز دیگری در مورد این محصول مشخص نیست، جز اینکه وجود دارد و کمتر از یک سال دیگر عرضه خواهد شد. ما مشتاقانه منتظریم تا در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن از طریق گزارش‌ اطلاعات کسب کنیم.

نسل فعلی گلکسی بادز 2 پرو یکی از بهترین هدفون‌ بی‌سیم موجود در بازار است، با وجود اینکه بیش از یک سال عمر دارد. اگر می‌خواهید بهترین تجربه اکوسیستم سامسونگ را داشته باشید، اینها مواردی هستند که باید به دست آورید و پس از آن Galaxy Buds 2 از سال 2021 عرضه می‌شود. از سوی دیگر، جدیدترین گلکسی بادز FE نیز چندین ویژگی از مدل‌های پریمیومی فوق الذکر را ارائه می‌دهد.

به هر حال باید منتظر ماند تا محصول پریمیومی صوتی سامسونگ بزودی معرفی و عرضه کند. این کمپانی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع همراه سازد. سامسونگ در زمینه هدفون همیشه موفق عمل کرده و انتظار داریم بزودی این مدل معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا