تکنولوژی

اپل موزیک کلاسیکال برای تبلت های آیپد منتشر شد

اپل اخیراً برنامه اپل موزیک کلاسیکال خود را به روز کرده که آخرین نسخه آن از تبلت‌های آیپد پشتیبانی می‌کند. اپل موزیک کلاسیکال که اوایل امسال برای آیفون و اندروید منتشر شد، دارای بیش از 5 میلیون آهنگ از شاه‌کارهای مشهور گرفته تا نسخه‌های جدید است.

برنامه اپل موزیک کلاسیکال که برای مدیریت فراداده های پیچیده آلبوم‌ها و ضبط‌های موسیقی کلاسیک طراحی شده است به کاربران کمک می‌کند تا درک بهتری از ژانرهای مختلف موسیقی داشته باشند. همچنین رابط جدیدی را ارائه می‌دهد که به طور خاص برای استفاده از صفحه نمایش بزرگ آیپد طراحی شده و دارای یک نوار کناری ناوبری است که کنترل‌های پخش در پایین صفحه قرار می‌گیرد.

در مقایسه با برنامه استاندارد Apple Music، برنامه Music Classical اطلاعات بیشتری مانند بیوگرافی آهنگساز، یادداشت‌های سرمقاله، توضیحات آثار کلیدی و موارد دیگر را برای هر آهنگ فهرست شده ارائه می‌دهد.

همچنین دارای صدها لیست پخش انتخاب شده و آلبوم‌های انحصاری است و به کاربران امکان می‌دهد موسیقی را بر اساس رهبر ارکستر، آهنگساز، شماره اثر، سازها، کار و شماره کاتالوگ جستجو کنند. کاربران همچنین می‌توانند بر اساس پارامترهایی مانند آهنگسازان، ژانرها، تکنوازها، گروه‌ها، گروه‌های کر و دوره‌ها، لیست‌های پخش سفارشی ایجاد کنند.

اپل موزیک کلاسیکال برای تبلت های آیپد منتشر شد

این برنامه می‌تواند آهنگ‌ها را با دقت بالا با نرخ 192کیلوهرتز/24 بیت پخش کند و از صدای فضایی پشتیبانی می‌کند. با این حال، برخلاف اپل موزیک، از قابلیت دانلود و پخش آفلاین موسیقی پشتیبانی نمی‌کند. کاربرانی که پیشتر اشتراک Apple Music فعال دارند، می‌توانند آهنگ‌ها را در Apple Music Classical به صورت رایگان دانلود و گوش دهند.

اپل همیشه سعی داشته سرویس‌های کارآمدی را در اختیار مخاطب خود ارائه دهد. این کمپانی در نظر داشته تا بهترین سرویس‌ها را با پرداخت ماهانه مناسب در اختیار مخاطب قرار دهد. در دیگر خبرها شرکت کوپرتینویی قصد داشته بزودی نسل جدید آیپد و آیفون خود را معرفی کند که بزودی از راه می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا