تکنولوژی

دکوراسیون خانه چگونه به نظر می رسد، برنامه AR Lowe می تواند به شما نشان دهد

Lowe's اپلیکیشنی را راه اندازی کرد که از واقعیت افزوده استفاده می کند تا تصور اینکه چیدمان مبلمان و اثاثیه در خانه یا محل کار شما چگونه خواهد بود را آسان تر می کند.

Lowe’s اپلیکیشنی را راه اندازی کرد که از واقعیت افزوده استفاده می کند تا تصور اینکه چیدمان مبلمان و اثاثیه در خانه یا محل کار شما چگونه خواهد بود را آسان تر می کند.

Lowe’s اپلیکیشنی را راه اندازی کرد که از واقعیت افزوده استفاده می کند تا تصور اینکه چیدمان مبلمان و اثاثیه در خانه یا محل کار شما چگونه خواهد بود را آسان تر می کند. این شرکت گفت که کاربران می توانند از تلفن های هوشمند برای مشاهده تصاویر دیجیتالی اثاثیه در هر اتاقی که می خواهند استفاده کنند. این برنامه دارای قابلیت چرخاندن تصاویر یا کپی کردن آنها است.

دکوراسیون خانه چگونه به نظر می رسد، برنامه AR Lowe می تواند به شما نشان دهد

یک کاتالوگ آنلاین که توسط شرکت لاو ماین تولید شده است، کالاهایی را نشان می دهد که می توان آنها را به صورت دیجیتالی در اتاق ها قرار داد و در صورت تمایل خرید کرد.

این برنامه به مشتریان اجازه می دهد دیوارها، مبل ها یا هر شی دیگری را که می خواهند با آیفون خود اندازه گیری کنند. این اپلیکیشن با نام Measured by Lowe’s از دوربین گوشی هوشمند برای اندازه گیری موارد موجود در اتاق استفاده می کند. سایر خرده فروشان نیز از واقعیت افزوده بهره برده اند.

به عنوان مثال، Wayfair فروشنده آنلاین مبلمان، هفته گذشته عملکردی را به برنامه خود اضافه کرد که به خریداران امکان می دهد با استفاده از iPhone یا iPad ببینند مبل ها، لامپ ها یا سایر موارد Wayfair در اتاق خود چگونه به نظر می رسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا