تکنولوژی

Magic Leap One و هر آنچه که باید در مورد عینک واقعیت افزوده بدانید

Magic Leap، یک استارت آپ اسرارآمیز واقعیت افزوده،اولین محصول خود Leap One که یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده است را معرفی کرد.

Magic Leap، یک استارت آپ اسرارآمیز واقعیت افزوده،اولین محصول خود Leap One که یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده است را معرفی کرد. این دستگاه با بهره گیری از فناوری میدان نور دیجیتال این شرکت دنیای دیجیتال را با دنیای واقعی ادغام می کند. این استارت آپ مستقر در فلوریدا می گوید توسعه دهندگان می توانند از این هدست برای ایجاد تجربیات منحصر به فرد استفاده کنند.

ناشناخته های مان درباره Magic Leap One زیاد است. آنچه که تاکنون درباره Magic Leap One  می دانیم این است که یک هدست واقعیت افزوده (AR).

Magic Leap ادعا می کند که سال ها را صرف توسعه فناوری و سخت افزار خود کرده است. به اندازه عینک های استاندارد جمع و جور نیست. البته، هدست Leap One مجهز به دوربین‌ها و حسگرهایی است که ردیابی سر و بدن را به‌طور دقیق نشان می‌دهد.

هدست یک بخش جدایی ناپذیردر این محصول است، این محصول همچنین شامل یک کنترلر بی سیم و یک لایت پک است که CPU، GPU و سایر اجزای کلیدی را در خود جای می دهدو می توانید آن را به کمربند خود گیره دهید. این قطعه دیسک مانند از طریق اتصال به سیم ، سیستم را تغذیه می کند و نیاز اتصال به تلفن هوشمند یا لپ تاپ را از بین می برد.

Magic Leap One و هر آنچه که باید در مورد عینک واقعیت افزوده بدانید

 

Magic Leap One از فناوری میدان نور دیجیتال این شرکت برای نمایش تصاویر واقعی پشتیبانی می‌کند. این شرکت فناوری پشت Leap One را این چنین توضیح می دهد:

فوتونیک میدان نور ما نور دیجیتال را در اعماق مختلف تولید می‌کند و به طور یکپارچه با نور طبیعی ترکیب می‌شود تا اشیای دیجیتالی واقعی تولید کند که در دنیای واقعی همزیستی دارند. این فناوری پیشرفته به مغز ما اجازه می‌دهد تا به طور طبیعی اشیاء دیجیتال را به همان روشی که در دنیای واقعی انجام می‌دهیم پردازش کند و استفاده طولانی مدت از آن راحت باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا