تکنولوژی

هدفون لنوو ThinkPlus X16 معرفی شد

غول فناوری چینی هدفون بی سیم لنوو ThinkPlus X16 را معرفی کرد. هدفون جدید لنوو دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب است و برای مقاومت در برابر شرایط محیطی سخت طراحی شد.

هدفون لنوو ThinkPlus X16 از جمله تعداد فزاینده‌ای از لوازم جانبی صوتی بی‌سیم است که توسط این شرکت الکترونیکی ارائه می‌شود. این به دنبال عرضه هدفون مقرون به صرفه لنوو XT80 در اوایل امسال محسوب می‌شود. X16 با طراحی کلاسیک عرضه خواهد شد و یک جفت هدفون کاملا بی سیم به حساب می‌آید.

هدفون X16 کاملاً بی سیم است و وزن هر کدام به 4.5 گرم می‌رسد. این مدل دارای درایورهای 14.2 میلی متری بوده که کیفیت پخش و وضوح بالایی را هنگام برقراری تماس ارائه می‌دهد. در هر یک از هدفون‌ها یک میکروفون تعبیه شده که می‌تواند صدای محیط را کاهش دهد. سطح لمسی هدفون امکان کنترل بی‌وقفه موسیقی یا تماس‌ها را فراهم می‌کند.

عمر باتری آن 20 ساعت بوده و همچنین چهار LED به نمایش وضعیت شارژ کیس هدفون کمک می‌کند. هدفون بی‌سیم جدید لنوو X16 از اتصال بلوتوث 5.2 پشتیبانی می‌کند و همچنین تأخیر کمی دارد.

هدفون لنوو ThinkPlus X16 معرفی شد

هدفون لنوو X16 در حال حاضر راهی بازار آلمان شد. قیمت این هدفون در حدود 15 یورو (16 دلار) است. این مدل برای استفاده در فعالیت‌های ورزشی و هنگام کار در شرایط محیطی سخت مناسب است. قیمت‌های مختلف این مدل برای عرضه در مناطق مختلف بوده و گفته می‌شود زمان ارسال سریع و نسبتاً رایگان است.

شرکت لنوو هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را معرفی و عرضه می‌کند. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد و این هدفون دارای طراحی شیک و ویژگی‌های قابل توجه بوده که نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. انتظار داریم بزودی مدل‌های بیشتری توسط لنوو معرفی و عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا