تکنولوژی

ساعت هایلو واچ اس 8 معرفی شد

شریک زنجیره زیست محیطی شیائومی هایلو، ساعت هوشمند جدیدی را برای بازار جهانی معرفی و عرضه کرده. ساعتی که با نام  هایلو اس 8 شناخته می‌شود، یکی از ویژگی‌های برجسته این گجت پوشیدنی نمایشگر AMOLED بوده که تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند.

هایلو اس 8 با طول صفحه نمایش 1.96 اینچی عرضه می‌شود. صفحه نمایش AMOLED دارای رزولوشن 410 در 502 پیکسل بوده و صفحه نمایش گرد آن یک پیشنهاد برتر را نشان می‌دهد که مقرون به صرفه است. هایلو Watch S8 همچنین دارای عملکردهای تماس بلوتوث و نظارت بر سلامت است. Watch S8 فقط دارای یک دکمه در سمت راست و یک تاج چرخان هم است.

از قابلیت تمام صفحه لمسی پشتیبانی می‌کند و طراحی آن شباهت زیادی به اپل واچ پرو دارد. این ساعت هوشمند به لطف باتری 270 میلی آمپرساعتی، عمر باتری 8 تا روز دارد. وزن آن 58.5 گرم بوده و از یک تراشه بلوتوث ویژه برای دستیابی به اتصالات پایدارتر در هنگام تماس استفاده می‌شود. تماس‌های تلفنی را می‌توان با استفاده از ساعت شروع یا دریافت کرد. هایلو واچ اس 8 همچنین از دستیارهای هوشمندی پشتیبانی می‌کند که ممکن است از طریق تلفن هوشمند مستقر شوند.

ساعت هایلو واچ اس 8 معرفی شد

هایلو واچ اس 8 زیبا و کارآمد

ساعت هوشمند Haylou S8 می‌تواند فشار خون، ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند. هنوز ارزیابی مستقلی از دقت اندازه‌گیری فشار خون S8 وجود ندارد. این ساعت هوشمند حداقل در دو رنگ برای بند ساعت خود شامل مشکی و نقره‌ای موجود است. هایلو واچ اس 8 به طور مستقیم از Haylou با قیمت 35 دلار در دسترس داشته و انتظار می‌رود در دسترس بودن دستگاه متعاقباً به خرده فروشی‌هایی مانند AliExpress و Amazon گسترش یابد.

هایلو زیربرند شیائومی بوده که همیشه گجت‌های پوشیدنی جذابی برای ارائه دارد. این ساعت طراحی شیک داشته و از متریال باکیفیت در آن استفاده شد. این ساعت هوشمند مدلی برجسته است که نظر هرفردی را به خود جلب می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا