تکنولوژی

لنزهای تماسی AR میکرو نمایشگرها را در داخل چشم شما قرار می دهند

استارت آپ فناوری مستقر در کالیفرنیا، موجو ویژن، لنزهای تماسی هوشمند خود را معرفی کرده است که از واقعیت افزوده برای قرار دادن اطلاعات در داخل چشمان کاربر استفاده می کند.

استارت آپ فناوری مستقر در کالیفرنیا، موجو ویژن، لنزهای تماسی هوشمند خود را معرفی کرده است که از واقعیت افزوده برای قرار دادن اطلاعات در داخل چشمان کاربر استفاده می کند. لنزهای AR لنز موجو آینده این شرکت از نمایشگرهای میکرو 14k پیکسل در هر اینچ برای ارائه آماری مانند ردیابی سلامت و سایر داده‌ها استفاده می‌کنند.

آن‌ها همچنین رادیو بی‌سیم، فناوری تشخیص تصویر و حسگرهای حرکتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. mojo این تجربه چشم‌آپ را محاسبات نامرئی می‌نامد، پلتفرمی که اطلاعات را  آنی، ساده و هندزفری قابل دسترس می نماید.

نمونه اولیه این محصول،  برای کمک به افرادی که با دید ضعیف از طریق پوشش‌های تصویری پیشرفته‌تر دست و پنجه نرم می‌کنند، طراحی شده است. این کاربرد از لنز موجو برای ارائه کنتراست، بهبود نور و همچنین عملکرد زوم بلادرنگ طراحی شده است.

درو پرکینز، مدیرعامل mojo vision گفت: « mojo یک چشم انداز برای محاسبات نامرئی دارد که در آن شما اطلاعاتی را که می خواهید در زمانی که می خواهید در اختیار دارید و زمانی که نمی خواهید توسط داده ها بمباران یا منحرف نمی شوید. این فناوری باید مفید باشد، و باید در لحظه در دسترس باشد و زمانی که می‌خواهید روی دنیای اطرافتان تمرکز کنید، محو شود.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا