تکنولوژی
موضوعات داغ

مرورگر Samsung Internet اندروید برای ویندوز هم منتشر شد

اگرچه بهترین نیست، اما اینترنت سامسونگ یک جایگزین عالی برای Google Chrome در اندروید است. مرورگر این غول کره ای چندین ویژگی پیشرفته را دارد که در کروم از آنها استفاده نخواهید کرد، مانند مسدود کردن تبلیغات و پشتیبانی از تصویر در تصویر. سامسونگ اکنون مرورگر خود را برای ویندوز آورده است، بنابراین می توانید همان تجربه مرور عالی را در رایانه شخصی خود داشته باشید.

Samsung Internet دارای قابلیت مسدود کردن تبلیغات بومی است، اما به طور پیش فرض خاموش است. می توانید بر اساس نیاز خود، سطح مسدود کردن تبلیغات را روی Basic یا Aggressive تنظیم کنید. مانند نسخه موبایل مرورگر، می‌توانید Samsung Internet را مجبور کنید تا وب‌ سایت‌ ها را در حالت تاریک نمایش دهد، حتی اگر تم تیره اصلی نداشته باشد.

Samsung Internet

برای همگام‌سازی نشانک‌ها، تنظیمات و باز کردن برگه‌ها از دستگاه‌های Galaxy، می‌توانید وارد حساب Samsung Cloud خود شوید. با این حال، انجام این کار مستلزم نصب یک برنامه حساب سامسونگ جداگانه بر روی رایانه شخصی شما است. مهمتر از آن، همگام‌سازی اعتبار ورود به سیستم از Samsung Pass هنوز در دسترس نیست، بنابراین باید فعلاً به مدیر رمز عبور دیگری تکیه کنید.

همچنین از برنامه‌های افزودنی پشتیبانی می‌شود، و با کلیک بر روی دکمه افزودنی به فروشگاه وب Chrome منتقل می‌شوید، اگرچه به نظر می‌رسد این ویژگی هنوز به طور کامل کار نمی‌کند زیرا دکمه نصب خاکستری است.

Samsung Internet از همان موتور رندر کرومیوم گوگل کروم و مایکروسافت اج استفاده می کند. بنابراین، از نظر فنی، تجربه استفاده از مرورگر باید تا حد زیادی مشابه رقبای آن باشد. اما در حال حاضر، اینطور نیست زیرا در چند دقیقه ای که از مرورگر استفاده کردم، پیمایش را با تأخیر و عملکرد پایین تر پیدا کردم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا