تکنولوژی

تاریخ عرضه ویندوز 12 مشخص شد

به گزارش رسانه های تایوان به نقل از روسای شرکت ایسر و شرکت سازنده قراردادی Quanta، ویندوز 12 مایکروسافت در ژوئن 2024 راه اندازی خواهد شد.

Commercial Times ، بزرگترین روزنامه مالی تایوان، گزارش خود را درباره کنفرانس پزشکی اخیر با بیان اینکه ویندوز 12 مایکروسافت در ژوئن 2024 راه اندازی می شود، رهبری کرد. و توسط Junsheng (Jason) Chen، رئیس و مدیر اجرایی Acer.

CT به طور مستقیم تاریخ ویندوز را به هیچ یک از مدیران منتسب نکرد، اگرچه گفت که لام اظهار داشت که Quanta «اولین شرکتی است که روی رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری می‌کند»، دسته جدیدی از رایانه‌های شخصی که پت گلسینگر، مدیر اجرایی اینتل در ماه جولای اعلام کرد .

اگرچه تعریف بین شرکت‌ها کمی متفاوت است، یک رایانه شخصی با هوش مصنوعی معمولاً رایانه‌ای با پردازنده (مانند Meteor Lake اینتل ، هوش مصنوعی Ryzen AMD و CPU Snapdragon X Elite کوالکام ) با قابلیت‌های هوش مصنوعی روی تراشه است. اینتل سازندگان رایانه های شخصی را در تاریخ 14 دسامبر در نیویورک گرد هم می آورد تا رایانه های شخصی با هوش مصنوعی را عرضه کنند که پس از آن در نمایشگاه CES در لاس وگاس در ژانویه به طور گسترده تر دیده می شود.
البته مایکروسافت قبلاً ارسال قابلیت‌های هوش مصنوعی خود را به عنوان بخشی از Copilot ، بخشی از به‌روزرسانی 2023 ویندوز 11 آغاز کرده است . این مدل زبان بزرگ در حال حاضر به ابر متصل می شود، نه یک پردازنده محلی. مشخص نیست که آیا ویندوز 12 این روند را ادامه خواهد داد یا این که سیستم عامل می تواند به جای آن از قابلیت های هوش مصنوعی محلی استفاده کند.

با این حال، مطمئناً همه بازیکنان هوش مصنوعی نقشه راه را به سازندگان رایانه شخصی داده اند، زیرا سخت افزار خود را آماده می کنند. (Quanta، به عنوان یک سازنده رایانه شخصی “جعبه سفید”، رایانه های شخصی را می سازد که سازندگان رایانه شخصی ثالث آنها را با نام تجاری خود می فروشند.)

آنچه نامشخص است قطعیت تاریخ پرتاب ژوئن 2024 است. گزارش‌های مشابه توسط خبرگزاری مرکزی (سرویس خبری جمهوری چین) و دیجی‌تایمز به آن تاریخ خاصی اشاره نمی‌کنند، اگرچه تا حد زیادی تصور می‌شود که مایکروسافت ویندوز 12 را سال آینده راه‌اندازی کند. در حالی که ویندوز 11 در 5 اکتبر راه اندازی شد، ویندوز 10 در 29 ژوئیه 2015 راه اندازی شد – بنابراین به نوعی سابقه ای وجود دارد.

او انتظار دارد که تا تابستان سال آینده، با راه اندازی نسل جدید سیستم عامل ویندوز، رایانه های شخصی با هوش مصنوعی نیز راه اندازی شوند و برآورد تقاضا هنوز دشوار است، اما “فرصت خوبی” برای صنعت است. CT با استفاده از خدمات ترجمه مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا