تکنولوژی

به روز رسانی 2023 ویندوز 11 سرعت رایانه شما را کاهش می دهد!

یکی از کاربرانی که پس از به روز رسانی ویندوز 11 به آپدیت ویندوز 11 2023، متوجه کاهش حدود 8 درصدی عملکرد بازی شده بود، اصلاحی از سوی مایکروسافت دریافت کرد که این مشکل را حل کرد.

کاربر Reddit، BNSoul، عملکرد AMD 5800X3D خود را قبل و بعد از به‌روزرسانی ویندوز 11 اندازه‌گیری کرد. «به بیان ساده، هر بنچمارک CPU پس از به‌روزرسانی به Windows 11 23H2 از 22H2، حتی پس از نصب تازه/تمیز، کاهش قابل توجهی عملکرد CPU را نشان می‌دهد. .

کاربر اضافه کرد: «من می‌توانم فهرست بی‌پایانی از نتایج معیار را در اینجا اضافه کنم، اما اجازه دهید بگوییم که همیشه 23H2 5-8٪ کندتر در هر یک از آنها تک رشته یا چند رشته‌ای در مقایسه با 22H2 است.

مشکل، حداقل در موضوع Reddit ، به نظر می رسد محدود به پردازنده های AMD Ryzen باشد. اما سایر کاربران از رایانه های شخصی حاوی پردازنده های نسل 13 اینتل، از جمله در سایت مایکروسافت، شکایت کرده اند .

خوشبختانه، پس از چند روز، BNSoul پاسخی از مایکروسافت دریافت کرد که ظاهراً مشکل را حل می کند.

این کاربر در به‌روزرسانی نوشت: «پس از 3 روز پاسخی از مایکروسافت دریافت کردم. «[T] به من گفتند که Windows Defender را از طریق چند فرمان PowerShell (1- «Set-ExecutionPolicy Unrestricted» و 2- «Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage») مجدداً راه‌اندازی و مجازی‌سازی CPU را فعال کنم. در BIOS (SVM در X570 BIOS من).

سپس در Windows 23H2 Windows Security را باز کنید و Memory Integrity را در تنظیمات Core Isolation فعال کنید. راه‌اندازی مجدد و Hypervisor باید اجرا شود، امنیت مجازی‌سازی فعال می‌شود و … که مشکلات عملکرد CPU را برطرف می‌کند، CPU اکنون مانند 22H2 که من این ویژگی‌های امنیتی را غیرفعال کردم، کار می‌کند.

برای رفع این مشکل باید PowerShell ( Win + نوع PowerShell) را باز کنید ، احتمالاً در حالت Admin. سپس تایپ کنید:

Set-ExecutionPolicy Unrestricted
Get-AppxPackage Microsoft.SecHealthUI -AllUsers | Reset-AppxPackage

راه اندازی مجدد کنید و مطمئن شوید که مجازی سازی CPU در بایوس شما فعال است.

برنامه Windows Security را در منوی تنظیمات باز کنید و مطمئن شوید که یکپارچگی حافظه در Core Isolation فعال است. راه اندازی مجدد

اگر مایکروسافت درست می‌گوید، امیدواریم هر گونه کندی CPU را که پس از به‌روزرسانی به‌روزرسانی ویندوز 11 2023 تجربه کرده‌اید، برطرف کند. پس از اعمال اصلاح، کاربر گفت که بنچمارک های بازی در مقایسه با ویندوز 11 22H2 در سطح مورد انتظار خود قرار دارند و حتی برخی از بنچمارک های GPU افزایش یافته اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا