تکنولوژی

Withings نسخه لوکس ساعت هوشمند هیبریدی ScanWatch 2 خود را معرفی می کند

شرکت فرانسوی Withings به تازگی یک مدل لوکس را از یکی از محصولات قبلی خود، ساعت هوشمند هیبریدی ScanWatch 2 عرضه کرده است. ScanWatch Nova جدید اکنون از طریق وب سایت این شرکت با قیمت 600 دلار قابل خرید است . این ساعت هوشمند دارای یک دستبند صدفی است که از 20 میلی متر به 18 میلی متر کاهش می یابد و در سه رنگ مشکی، آبی و سبز موجود است.

درست مانند نسخه وانیلی، ScanWatch Nova یکی از پیشرفته ترین ساعت های هوشمند سلامت محور موجود در بازار است. این دستگاه پوشیدنی می‌تواند به کاربران الکتروکاردیوگرام درجه پزشکی را ارائه دهد که قادر به تشخیص ناهنجاری‌های قلبی بالقوه از جمله فیبریلاسیون دهلیزی است.

جالب اینجاست که ScanWatch 2 از سال 2020 توانسته است نزدیک به 2 میلیون نشانه AFib را شناسایی کند. فقط 30 ثانیه طول می کشد تا خواندن ECG با نتایج زنده در برنامه Withings انجام شود.

ScanWatch 2

علاوه بر این، ساعت هوشمند هیبریدی اکسیژن خون (SpO2) را به صورت درخواستی ارائه می دهد. همچنین می تواند اختلالات تنفسی در طول شب و همچنین میانگین اکسیژن خون در طول خواب را ردیابی کند.

ScanWatch Nova جدید می‌تواند طیف وسیعی از پارامترها، از جمله گام‌ها، کالری، ارتفاع، مسیرهای تمرینی را ردیابی کند و می‌تواند به طور خودکار بیش از 40 فعالیت روزانه مانند پیاده‌روی، دویدن، شنا و دوچرخه‌سواری را تشخیص دهد.

نسخه لوکس ScanWatch 2 دارای صفحه تابش آفتاب تصفیه شده، یک قاب صیقلی آینه و ساخته شده از فولاد ضد زنگ است و هم در برابر آب در 10 دستگاه خودپرداز مقاوم است و هم توسط یک شیشه یاقوت کبود با پوشش ضد انعکاس محافظت می شود.

به گفته Withings، ScanWatch Nova دارای عمر باتری نمادین 30 روزه خود است. این ساعت هوشمند دارای کابل USB-C است که امکان شارژ سریع و کامل را در کمتر از 2 ساعت فراهم می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا