تکنولوژی

نسل جدید آیپدهای اپل بهار 1403 از راه می رسند

سال 2023 از طرق مختلف برای اپل یک سال بسیار غیرعادی بوده، زیرا میزبان اعلام رسمی بود، اما نه عرضه تجاری هدست Vision Pro که بالقوه بازی را تغییر می‌دهد، در حالی که برای اولین بار کاربران iPad را بدون یک ارتقا یا بروزرسانی محصول جدید رها می‌کرد. در تاریخ 13 ساله خانواده دستگاه‌های بسیار محبوب وجود داشت.

با این حال، انتظار می‌رود که سال 2024 غول فناوری کوپرتینویی را به شیوه‌ای «عادی‌تر» برای انجام کسب‌وکار بازگرداند و برنامه‌ای برای عرضه محصول مطابق با سال‌های گذشته، حداقل تا آنجا که به آیپدهای جدید مربوط می‌شود و حداقل بر اساس آخرین پیش بینی های بلومبرگ مارک گورمن. آیا در حال حاضر مجموعه آی‌پد پیشرو در صنعت، کمی از نظر سایز صفحه نمایش و تنوع قیمتی کم است؟ نگران نباشید، زیرا شایعه توسعه مدل در چند ماه گذشته امروز بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

شایعات و جمع‌آوری اطلاعات داخلی تقریباً همیشه قابل اعتماد بلومبرگ تقریباً 100 درصد مطمئن است که نه یک بلکه دو آیپد ایر ارتقا یافته در آینده نزدیک در کنار نسل بعدی آیپد پرو دوگانه، معرفی خواهند شد.

آیپد ایر “میان رده” در حال حاضر در یک سایز 10.9 اینچی موجود است، اما اگر همه این شایعات اخیر صحت داشته باشند، یک نسخه بزرگ 12.9 اینچی در اوایل مارس 2024 اضافه خواهد شد.

واضح است، انتظار می‌رود که اپل در آن زمان مجموعاً چهار تبلت جدید از جمله آیپد ایرهای 10.9 و 12.9 اینچی را به اضافه آیپد پروهای «تعمیری اساسی» با قطر صفحه نمایش «تقریباً» 11 و 13 اینچ معرفی و عرضه کند.

به نوعی، می‌توانید این چهارگانه مورد انتظار را به‌عنوان معادلی در سایز بزرگ خانواده آیفون 15 مشاهده کنید، و دقیقاً مانند اعضای «ساده» و پلاس این مجموعه، آیپد ایرهای 2024 کاملاً تضمین شده‌اند که تا حد زیادی همان را ارائه می‌کنند.

 

نسل جدید آیپدهای اپل بهار از راه می رسند

 

این قطعاً یک راه جالب برای دنبال کردن یک سال با عرضه بدون آی‌پد است و البته باید دید که مصرف‌کنندگان چگونه به سیل پیش‌بینی‌شده برای ادامه در اواخر سال 2024 با «بازسازی iPad mini» و “آیپد جدید کم رده” نیز. علاوه بر این، اپل هنوز هم انتظار می‌رود اولین ساعت خود را با نظارت بر فشار خون در سال 2024 عرضه کند، اما طبیعتاً این داستان کاملاً متفاوت است.

آن شایعه عجیب چند ماه پیش را می‌دانید که به پذیرش LCD برای آیپد پروهای 2024 اشاره دارد؟ احتمالاً حق داشتیم که با شک و تردید با آن برخورد کنیم، زیرا گورمن به پیش‌بینی قدیمی OLED پایبند است که بسیاری از افراد داخلی و افشاگران در طول سال گذشته یا بیشتر آن را تکرار و تأیید کرده‌اند.

با توجه به اینکه نمایشگرهای OLED جایگزین فناوری‌های LCD و مینی ال‌ای‌دی فعلی آیپد پروهای کوچک و بزرگ 2022 می‌شوند، بهترین تبلت‌های جهان باید جهش قابل‌توجهی در دقت رنگ و وضوح کلی داشته باشند، که ممکن است منجر به افزایش قابل توجه قیمت نیز شود یا خیر.

نیروگاه‌های نسل بعدی اپل احتمالاً از تراشه پیشرفته M3 موجود در جدیدترین مک‌بوک پرو نیز استفاده می‌کنند، بنابراین عملا تضمین می‌شود که شکاف عملکرد موجود را تا بهترین تبلت‌های اندرویدی در جهان بیش‌تر افزایش دهند.

هنوز هیچ کلمه‌ای در مورد فناوری صفحه نمایش و قدرت پردازش اولین دوگانه iPad Air در تاریخ وجود ندارد، اما ما “می‌دانیم” که اپل همچنین قصد دارد همزمان با این چهار آیپد نسل بعدی، از لوازم جانبی کیبورد و مداد جادویی ارتقا یافته و همچنین مک بوک ایر جدید مجهز به M3 رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا