تکنولوژی

دستبند تناسب اندام Galaxy Fit 3 در نزدیکی رونمایی

پس از 3 سال انتظار، سامسونگ قرار است دستبند هوشمند مقرون به صرفه جدید، یعنی Galaxy Fit 3 را عرضه کند. با توجه به لیست‌های گواهی عمومی در چند ماه گذشته و افشای اخیر، آنها به نزدیک زمان عرضه Galaxy Fit 3 اشاره می‌کنند. علاوه بر این، گجت پوشیدنی همراه با گوشی هوشمند جان سخت، Galaxy XCover 7، در بلوتوث SIG دیده شد. طبق فهرست بلوتوث SIG، گوشی هوشمند جدید و گجت پوشیدنی گلکسی دارای بلوتوث 5.3 هستند. جدا از این، به سختی اطلاعاتی در مورد مشخصات دستگاه‌ها وجود دارد.

با این حال، طبق گزارش اخیر جدول زمانی، گلکسی فیت 3 قرار است در نیمه اول سال 2024 عرضه شود. این گوشی چند ماه قبل از سری گلکسی واچ 7 عرضه خواهد شد، اما هیچ رویداد خاصی برای معرفی آن وجود نخواهد داشت. به نظر می‌رسد این بند هوشمند یک صفحه نمایش OLED کمی بزرگتر از مدل قبلی خود دارد و ویژگی‌هایی مانند ردیابی خواب، پایش ضربان قلب و غیره را ارائه می‌دهد. GPS، شتاب سنج و سنسور ژیروسکوپ را در کنار سایر حسگرها به چشم می‌خورد.

Galaxy Fit 3

به نظر می‌رسد بند تناسب اندام Galaxy Fit 3 در سه رنگ مختلف خاکستری، طلایی و مشکی وارد بازار خواهد شد. از سوی دیگر، به نظر رسیده گلکسی ایکس کاور 7 جانشین گلکسی ایکس کاور 6 پرو شود. گوشی هوشمند جدید پیشتر با مدل SM-G556B در BIS هند و GCF دیده شده است. این دستگاه Snapdragon 778G را برای اتصال 5G به همراه NFC تأیید کرده و گلکسی XCover 7 دارای باتری 4050 میلی آمپرساعتی خواهد بود.

سری گلکسی ایکس سامسونگ به دلیل استحکام خود شناخته شده است و XCover 7 نیز از همین رویه بهره می‌برد. همچنین انتظار می‌رود که با پنل عقب شیاردار، چسبندگی و جذب ضربه بهتری را ارائه دهد. این گوشی هوشمند دارای استاندارد MIL-STD-810H خواهد بود و استاندارد IP68 را برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب را ارائه می‌دهد.

این گوشی هوشمند اخیرا در Geekbench با Dimensity 6100 Plus و 8 گیگابایت رم مشاهده شد. همچنین دارای اندروید 14 بوده و با قیمت 599 دلاری به فروش خواهد رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا