تکنولوژیهوش مصنوعی

گلکسی بادز جدید سامسونگ: ترجمه همزمان مکالمات با استفاده از هوش مصنوعی

طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک جفت هدفون بی‌سیم Galaxy Buds مجهز به هوش مصنوعی روی دستگاه است. طبق گزارش یک روزنامه تجاری کره جنوبی، Maeil Business Newspaper ، انتظار می رود Galaxy Buds سامسونگ با هوش مصنوعی در نیمه دوم سال 2024 عرضه شود.

طبق گزارش ها، هدفون ها از فناوری هوش مصنوعی روی دستگاه برای ارائه ترجمه های بلادرنگ استفاده خواهند کرد. اگر این ویژگی آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که گوگل قبلاً آن را در Pixel Buds ارائه کرده است. با این حال، ترجمه زنده روی هدفون های گوگل به اتصال اینترنت نیاز دارد. این بدان معناست که Google ترجمه ها را به صورت آفلاین و روی دستگاه پردازش نمی کند.

راه حل سامسونگ می تواند با هوش مصنوعی که کار را روی گلکسی بادز خود انجام می دهد، بدون اتصال به اینترنت یا ارسال مکالمات شما به یک سرور مبتنی بر ابر، برتر باشد.

سامسونگ در سال آینده ویژگی‌های هوش مصنوعی را برای سخت‌افزار خود توسعه می‌دهد. این شرکت سری گلکسی اس 24 را به عنوان «تلفن‌های هوش مصنوعی» بازاریابی می‌کند، و همچنین شاهد افشای رابط کاربری One UI 6.1 هستیم که نشان می‌دهد پرچم‌داران جدید با هزاران ویژگی جدید هوش مصنوعی عرضه خواهند شد. یکی از این ویژگی ها همچنین شامل ترجمه تماس زنده با استفاده از هوش مصنوعی است.

گزارش بالا همچنین ادعا می‌کند که Galaxy Buds جدید یک قدم فراتر از ترجمه تماس صوتی رفته و «تفسیر گفتگوی رو در رو در زمان واقعی را فعال می‌کند». ما حدس می‌زنیم که این به معنای ترجمه‌های زنده در طول تماس‌های ویدیویی است، که ابتدا یک صنعت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا