تکنولوژی

ویژگی جدید Google Messages: پیامک های ارسال شده خود را ویرایش کنید

از تغییرات رابط کاربری گرفته تا گنجاندن HDR، گوگل اخیراً تغییرات زیادی را در برنامه Google Messages خود انجام داده است . و به نظر می‌رسد که هنوز ممکن است چیزهای بیشتری در راه باشد، زیرا رشته‌های کد نشان می‌دهند که برنامه ممکن است ویژگی ویرایش متن ارسالی را دریافت کند.

حذف APK به پیش‌بینی ویژگی‌هایی کمک می‌کند که ممکن است در آینده بر اساس کد در حال انجام به یک سرویس برسد. با این حال، ممکن است که چنین ویژگی های پیش بینی شده ممکن است به انتشار عمومی نرسند.

به گفته TheSpAndroid ، نسخه بتا برنامه پیام‌های گوگل که در هفته آخر نوامبر منتشر شد، حاوی نکاتی درباره ویژگی ویرایش پیام است. تخریب APK چهار پرچم را نشان داد که شامل:

  • bugle.enable_edit_ui
  • bugle.load_edit_history
  • bugle.process_outgoing_edits
  • bugle.process_incoming_edits

با پایین رفتن لیست، به نظر می رسد اولین پرچم نشان می دهد که یک رابط کاربری برای ویژگی ویرایش وجود دارد. به نظر می رسد پرچم بعدی به داشتن قابلیت نمایش تاریخچه ویرایش ها اشاره دارد. پرچم سوم و چهارم به نظر می رسد با پردازش ویرایش برای کاربر و گیرنده سروکار دارند.

در حالی که هیچ تضمینی وجود ندارد که Google این ویژگی را به پیام‌ها بیاورد، اما افزوده شدن آن به برنامه مورد استقبال قرار خواهد گرفت. مخصوصاً با توجه به اینکه Messages با سایر برنامه‌های پیام‌رسانی که قبلاً این ویژگی را ارائه می‌کنند، مانند WhatsApp، بازی می‌کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا