تکنولوژی

تبلت هیولای شیائومی به زودی راهی بازار جهانی می شود

گزارش‌ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار بر روی تبلت‌های پرچمدار سری Pad 7 برای بازار چین است. امسال این شرکت از شیائومی پد 6، پد 6 پرو و پد 6 مکس در بازار چین رونمایی کرد.

مدل استاندارد در سطح جهانی عرضه شد، اما مدل پرو و مکس در انحصار بازار چین باقی مانده است. گزارش‌های اخیر ادعا می‌کنند در حالی که چین چندین تبلت سری Pad 7 را در سال 2024 دریافت خواهد کرد، تنها مدل استاندارد آن را در بازار جهانی عرضه خواهد کرد. گزارش جدید نشان می‌دهد که مدل پرو در بازارهای خارج از چین نیز عرضه خواهد شد.

طبق گزارش GSMChina، بیلد HyperOS داخلی برای Xiaomi Pad 7 Pro برای اولین بار مشاهده شد. بر اساس وجود بیلد جهانی HyperOS، گفته می‌شود که Pad 7 Pro به صورت جهانی عرضه خواهد شد. متاسفانه، این گزارش چیزی در مورد مشخصات دستگاه فاش نمی‌کند. شایعات حاکی از آن است که شیائومی پد 7 دارای چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 خواهد بود، در حالی که پد 7 پرو دارای تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود. طبق گزارش‌های اخیر، پد 7 پرو دارای یک پنل LCD است که نرخ نوسازی 144 هرتز را ارائه می‎‌دهد.

تبلت هیولای شیائومی بزودی راهی بازار جهانی می شود

 

انتظار می‌رود پنل عقب پد 7 پرو دارای یک سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی باشد. در مورد ظرفیت باتری دستگاه صحبتی نشده، اما انتظار داریم که از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی کند. برای علاقه‌مندان به صدا، این تبلت مجهز به بلندگوهای چهارگانه خواهد بود. در نهایت، انتظار رفته که با سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر HyperOS 14 عرضه شود.

طبق گزارش‌ها، شیائومی در آوریل 2024 رویدادی را برای معرفی شیائومی 14 اولترا برگزار خواهد کرد. انتظار می رود که تبلت‌های Pad 7 و Pad 7 Pro در همان رویداد معرفی شوند. شرکت چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های جذابی همراه سازد که در نوع خود قابل توجه هستند. انتظار رفته بیشتر اطلاعات آشکار شده به حقیقت تبدیل شود.

 

خرید هاست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا