تکنولوژی

طراحی کامل هدفون اقتصادی وان پلاس فاش شد

به نظر می‌رسد هدفون جدید وان پلاس بزودی معرفی خواهد شد. گزارش‌ها فاش کردند محصول بعدی این شرکت می‌تواند Nord Buds 3 باشد که بخشی از محصولات مقرون به صرفه این برند است.

اکنون طراحی کامل این دستگاه از طریق رندرهای 5K CAD فاش شده است. رندرها توسط افشاگر معروف OnLeaks به اشتراک گذاشته شد که تصاویر جدیدی از Nord Buds 3 را با MySmartPrice منتشر کرد. برای کسانی که مطلع نیستند، سری OnePlus Nord محصولاتی را با محدوده قیمت مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. بنابراین OnePlus Nord Buds 3 نیز مقرون به صرفه‌تر از سری اصلی OnePlus Buds خواهد بود.

با نگاهی به رندرها، هدفون جدید دارای یک کیس شارژ بیضی بوده که درب براقی دارد، در حالی که باقی قسمت دارای لوگو وان پلاس و رنگ مات است. در همین حال، هدفون با طراحی داخل گوش و ساقه عرضه می‌شوند. همانطور که از نام آن پیداست، Nord Buds 3 جانشین مستقیم Nord Buds 2 خواهد بود که در اوایل امسال عرضه شد.

طراحی کامل هدفون اقتصادی وان پلاس فاش شد

 

متأسفانه، هیچ جزئیات دقیق دیگری مانند قیمت یا مشخصات در مورد Nord Buds 3 توسط افشاگر به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، این تنها مدل جدید Buds نیست که این برند روی آن کار می‌کند. OnePlus Buds 3 اخیراً در پلتفرم‌های اصلی صدور گواهی مانند BIS و FCC مشاهده شد.

در کنار این مدل وان پلاس بادز 3 رده بالا نیست در راه است. بر اساس آنچه تاکنون می‌دانیم، Buds 3 دارای یک درایور دوگانه بوده که از یک ووفر 10.4 میلی‌متری و یک توییتر 6 میلی‌متری تشکیل شده است. شایعه شده که  ANC (حذف نویز فعال) ارائه می‌دهد و دارای ااستاندارد IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است. بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر منتظر بمانید، زیرا زمانی که اطلاعات بیشتری در مورد این هدفون‌ها در دسترس باشد، اخبار را ارائه خواهیم کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا