تکنولوژی

هواوی از هدفون جدید FreeClip خود رونمایی کرد

امروز، هوآوی FreeClip را معرفی کرد – یک هدفون واقعا بی سیم با طراحی منحصر به فرد گوش باز برای استفاده راحت در تمام روز.

FreeClip بخشی از پیشنهادات پوشیدنی هواوی Fashion Forward است و پاسخی است به آنچه هواوی می‌گوید جمعیت رو به رشد شنوندگانی است که هدفون‌های بی‌سیم داخل گوش می‌خواهند که به آنها اجازه می‌دهد با محیط اطراف خود هماهنگ باشند.

طراحی کلیپ دارای سه قسمت است – Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge Design. Comfort Bean از شکل ارگونومیک لوبیا استفاده می کند که خود را در امتداد انحنای گوش انسان قالب می کند. توپ آکوستیک بر اساس شکل‌های مدل‌های کاووم واقعی ساخته شده است تا به اندازه مطلوب دست یابد تا باعث ناراحتی نشود. طرح C-bridge دارای یک سنسور تطبیقی ​​است که نیروی گیره مکانیزم بست را تنظیم می کند – برای افزودن 9 سیم هسته به بازوی نازک آن ساخته شده است.

MatePad Pro

علاوه بر این، هواوی می گوید FreeClip اولین جوانه گوش باز صنعت است که بین گوش چپ و راست تمایز قائل نمی شود.

از نظر مشخصات، FreeClip می تواند تا 32 ساعت کار کند و در عرض 40 دقیقه به طور کامل شارژ شود – 10 دقیقه شما را تا 3 ساعت گوش دادن را تامین می کند. جوانه ها (نه مورد) ضد پاشش IP54 هستند.

FreeClip در اواخر دسامبر به بریتانیا و اروپا می آید و به ترتیب 180 پوند و 200 یورو قیمت دارند. خریداران بریتانیایی در صورت سفارش بین امروز تا 29 ژانویه، Huawei Band 8 رایگان دریافت خواهند کرد.

هوآوی همچنین تبلت پرچمدار MatePad Pro 13.2 اینچی را امروز در دسترس جهانی قرار داد. این تبلت در 8 ژانویه در اروپا پیش خرید و در 22 ژانویه عرضه خواهد شد. قیمت 999 یورو برای مدل 12/256 گیگابایت، 1199 یورو برای 12/512 گیگابایت است. واحد، 199 یورو برای صفحه کلید هوشمند مغناطیسی و 99 یورو برای M-Pencil.

MatePad Pro 13.2 اینچی از تراشه Kirin 9000S پشتیبانی می کند، سیستم عامل HarmonyOS 4 را اجرا می کند و دارای حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی است. این صفحه نمایش 13.2 اینچی OLED با فرکانس 144 هرتز با رزولوشن 2880×1920 پیکسل mAh و بسته بندی پیکسلی 100mAh ساخته شده است. باتری با شارژ سیمی 88 واتی. MatePad Pro 13.2 همچنین دارای شش بلندگو و سه دوربین است – 13 مگاپیکسل اصلی، 8 مگاپیکسل فوق عریض و سلفی 16 مگاپیکسلی (به همراه سنسور ToF 3D).

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا