تکنولوژی
موضوعات داغ

پرفروش ترین ساعت های هوشمند در ایران تا 2 میلیون تومان

گجت های هوشمند یکی از محصولات جذابی هستند که دنیای فناوری به ما عرضه کرده است. ساعت های هوشمند و مچ بند های هوشمند در میان این ابزارها بسیار محبوب هستند. این ساعت ها و مچ بند ها تنوع و رنج قیمتی بالایی دارند و شما می توانید از یک مچ بند ارزان قیمت گرفته تا یک ساعت هوشمند گران قیمت را انتخاب کنید.

مچ بند هوشمند ابزاری برای ردیابی وضعیت سلامتی شما، از ضربان قلب گرفته تا تعداد قدم هایی که در یک روز برداشته اید و حتی سطح اکسیژن خون شما است.

در واقع یک مچ بند هوشمند خوب می تواند همراه خوبی برای شما در فعالیت های ورزشی باشد، اما ساعت های هوشمند که شباهت زیادی به ساعت های مچی دارند، معمولا دسترسی شما را به ایمیل و پیام های خود بدون دست زدن به گوشی فراهم می کنند و با کمک آن ها می توانید به آهنگ مورد علاقه خود به صورت هندزفری گوش دهید. به تلفن همراه خود گوش دهید. مدل های پیشرفته تر با درگاه سیم کارت و دوربین ساعت هوشمند نیز در بازار موجود است.

بهترین برندهای تولیدکننده انواع مچ بند و ساعت هوشمند در بازار

برندهای معروف تلفن همراه و وسایل الکترونیکی در بازار مچ بند و ساعت هوشمند حضور پر رنگی دارند. باندهای mi شیائومی با قیمتی نسبتا مناسب توانسته رضایت بسیاری از افراد را جلب کند و سامسونگ ساعت های هوشمند زیبایی را در بازار عرضه کرده است.

اپل آی واچ یکی از محبوب ترین ساعت های هوشمند در بازار است. با توجه به قیمت بالای اپل واچ، شرکت هایی مانند میدسان انواع ساعت های هوشمند طرح اپل را برای کسانی که خواهان ساعت ارزان تری هستند تهیه کرده اند. qs7 یکی از این گزینه هاست.

ساعت هوشمند مدل T900 Ultra

ساعت هوشمند مدل T900 Ultra

ساعت t900 ultra ساعت اپل واچ اولترا با وزن 50 گرم و ابعاد آن 47*45*13 میلی متر می باشد. جنس بدنه مستطیل شکل این ساعت از جنس استیل ضد زنگ بوده و بندهای سیلیکونی آن با سگکی به دور مچ بسته می شود.

در صورت تمایل می توانید بند ساعت را با بند داخل جعبه یا هر بند دیگری هم اندازه تعویض کنید. اندازه صفحه نمایش ساعت t900 ultra 2.09 اینچ و صفحه نمایش IPS آن دارای رزولوشن 320 در 386 پیکسل است. این ساعت هم برای آقایان و هم برای خانم ها بسیار مناسب است و می توانید حتی به عنوان هدیه روی آن حساب کنید.

قیمت حدودی: ۳۸۲,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند مدل T800 ultra

ساعت هوشمند مدل T800 ultra

ساعت اولترا t800 از نظر طراحی کاملا شبیه به اپل واچ اولترا است، در واقع این ساعت هوشمند برای طرفداران مقرون به صرفه اپل واچ اولترا ساخته شده است تا بتواند حس یک گجت پوشیدنی خوب با کیفیتی راضی کننده را به شما القا کند.

سایز ساعت t800 47 x 45 x 13 میلی متر و وزن 47 گرم است که می تواند شبیه ترین ساعت اپل واچ اولترا باشد. همچنین لازم به ذکر است که بدنه این محصول از جنس استیل ضد زنگ می باشد. دکمه اکشن، دکمه جادویی، دکمه های میکروفون و بلندگو در لبه های کناری ساعت و سنسورها در پنل پشتی قرار دارند. همچنین برای شارژ ساعت باید شارژر را به پنل پشتی وصل کنید.

قیمت حدودی: ۳۴۵,۰۰۰ تومان

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

Mi Band 8 شیائومی یک سال پس از Mi Band 7 منتشر شد و اکنون بسیاری از کسانی که منتظر ارتقاء به نسخه بالاتر بودند و همچنین کسانی که برای اولین بار تصمیم گرفتند به سراغ این محصول بروند، قصد خرید Mi Band را دارند. 8. .

این محصول در دو نسخه چینی و گلوبال به بازار عرضه شده است و می بند 8 گلوبال نیز در ایران موجود است. نسخه Mi Band 8 China دارای ویژگی هایی مانند دستیار صوتی و nfc است که فقط به زبان چینی و در چین قابل استفاده است. این موارد در نسخه جهانی این محصول موجود نیستند.

قیمت حدودی: ۱,۵۹۷,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

ساعت هوشمند شیائومی Redmi Watch 3 Active یک ساعت هوشمند با قیمت مناسب با امکانات و امکانات جذاب است که به راحتی می تواند توجه و نظر افرادی را که قصد خرید ساعت هوشمند جدید را دارند به خود جلب کند. این ساعت نسخه دیگری از Redmi Watch 3 است.

قیمت حدودی: ۱,۹۳۴,۹۲۰ تومان

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

ساعت هوشمند میبرو مدل Lite SmartWatch

ساعت Mibro Lite برای استفاده روزانه و ورزش مناسب است و از بیش از 15 حالت مختلف ورزشی پشتیبانی می کند. باتری mibro lite دستگاه را تا 30 روز روشن نگه می دارد و 24 ساعت شبانه روز بر ضربان قلب کاربر نظارت می کند و حتی میزان خواب را نیز کنترل می کند. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند Mibro می توان به گواهی IP68 اشاره کرد که این محصول را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم می کند.

از طرفی ظاهر این محصول واقعا نقطه قوت آن است. محصولی که صفحه نمایش AMOLED دارد و قیمت بسیار مناسبی دارد. اگر قصد خرید ساعت Mibro Lite را دارید، این مقاله را تا انتها بخوانید.

قیمت حدودی: ۱,۳۳۵,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

ساعت هوشمند میبرو مدل C2 global

Mibro یکی از برندهای فرعی Shiami است که در سال های اخیر گجت های هوشمند بسیار جذابی را با قیمت مناسب روانه بازار کرده است. ساعت جدید Mibro c2 دارای ویژگی هایی مانند اندازه گیری اکسیژن خون، ضربان قلب و نظارت بر کیفیت خواب است. 12 حالت ورزشی وجود دارد.

این ساعت با باتری خود می تواند 7 روز شارژ شود که عدد بسیار خوبی است. یکی دیگر از ویژگی های این ساعت داشتن منوی فارسی است که کمتر ساعت هوشمندی این قابلیت را دارد. همه چیز با قیمت مناسب تبدیل شده است.

قیمت حدودی: ۶۷۷,۰۰۰ تومان

ساعت هوشمند مدل HK8 pro maxساعت هوشمند مدل HK8 pro max

ساعت هوشمند HK8 pro max سری 8 محصولات اقتصادی و باکیفیت خود را مونتاژ می کند. او بر طراحی و تولید لوازم جانبی و تجهیزات الکترونیکی تمرکز دارد و ساعت هوشمند HK8 pro max نمونه ای از محصولات پرفروش اوست.

اگر به دنبال ساعت هوشمند مقرون به صرفه ای هستید که دارای قابلیت مکالمه با تلفن، دارای بند سرامیکی و مجهز به سنسور ضربان قلب، کالری شمار، اندازه گیری اکسیژن خون، گام شمار، اندازه گیری فشار خون، کیفیت خواب باشد. و…

قابلیت مکالمه با گواهی IP68 ضد آب، بلوتوث نسخه 5.0، باتری 220 میلی آمپر ساعتی، ساعت هوشمند HK8 pro max سری 8، ساعتی پر از ویژگی های سری 8 را به شما معرفی می کنیم.

قیمت حدودی: ۱,۳۴۰,۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا