تکنولوژی

جیمیل دکمه لغو اشتراک خبرنامه را در دسترس تر قرار می دهد

در ماه اکتبر، Google اعلام کرد از فرستندگان انبوه می خواهد که دکمه لغو اشتراک را با یک کلیک در متن ایمیل اضافه کنند. Gmail اکنون دکمه «لغو اشتراک» خود را بسیار برجسته‌تر کرده است.

در وب، این دکمه آبی را در کنار نام فرستنده، علامت تأیید تأیید (در صورت پشتیبانی) و آدرس ایمیل می‌بینیم. این جایگزین نسخه ظریف تر معرفی شده در سال 2014 می شود که فقط از متن خاکستری و زیر خط استفاده می کرد.

ضربه زدن باعث می‌شود قبل از اینکه Google با ارسال یک ایمیل از حساب ایمیل خود، «لغو اشتراک[ها] را برای شما انجام دهد، اقدام را تأیید کنید».

هنگامی که ماوس را روی یک پیام می گذارید، این میانبر در صندوق ورودی شما نیز ظاهر می شود. در سمت راست قبل از بایگانی، حذف و غیره ظاهر می شود، به عنوان یک راه بسیار سریع برای رام کردن ایمیل های شما.

Gmail برای Android مدت‌هاست که دکمه لغو اشتراک خود را در منوی سرریز بالا قرار داده است، در حالی که گاهی اوقات زمانی که مکالمه‌ای را به عنوان هرزنامه در وب علامت‌گذاری می‌کنید، این گزینه ارائه می‌شود. ما انتظار داریم این دکمه بزرگتر «لغو اشتراک» راه خود را به Gmail برای Android و iOS نیز باز کند.

برای مشاهده این ویژگی حتماً جیمیل را مجدداً بارگیری کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا