تکنولوژیهوش مصنوعی

هوش مصنوعی به صفحه کلید سامسونگ رسید

هوش مصنوعی راه خود را به بخش های غیرمنتظره زندگی ما پیدا می کند. برخی می بینند که آن را در دفتر نشان می دهد و ابزارهای مدیریت پروژه را تقویت می کند. دیگران با استفاده از ویژگی های مولد هوش مصنوعی در هنگام مرور وب، آن را در آسایش خانه هایشان متوجه می شوند.

شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت همچنان به توسعه محصولات و خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی ادامه می دهند، اما آنها تنها نیستند – سامسونگ نیز به هوش مصنوعی توجه دارد. اکنون، شایعات حاکی از آن است که آخرین به روز رسانی One UI می تواند این فناوری را در صفحه کلید سامسونگ ادغام کند.

طبق پستی که @TechDroider در توییتر منتشر کرد، One UI 6.1 دارای ویژگی جدیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای صفحه کلید سامسونگ خواهد بود. به نام «تغییر آهنگ»، ممکن است به زودی این گزینه را داشته باشید که از هوش مصنوعی برای تغییر لحن متن استفاده کنید. به عنوان مثال، پس از تایپ یک جمله، می توانید این ویژگی را فعال کنید تا پیشنهاداتی را در مورد نحوه تغییر دادن آنچه ایجاد کرده اید دریافت کنید.

“Change tone” گزینه هایی را به شما نشان می دهد تا متن خود را غیرعادی، شوخ، مودبانه یا بیشتر جلوه دهید. به نظر می رسد که ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی می تواند متن را نیز برای شما ترجمه کند. تا کنون، هیچ جدول زمانی رسمی مبنی بر اینکه چه زمانی ممکن است «تغییر آهنگ» در دستگاه‌های سامسونگ منتشر شود، وجود نداشته است.

در حالی که سامسونگ اکنون پروژه‌های هوش مصنوعی خود را در دست توسعه دارد، Google به هموار کردن راه برای محصولات و خدمات هوش مصنوعی برای مصرف‌کننده کمک کرده است. پیشنهادات هوشمندی که در جیمیل ظاهر می شوند همان چیزی است که بسیاری از مردم با آن آشنا هستند، اما این شرکت تلاش های هوش مصنوعی خود را از زمان معرفی این ویژگی بسیار گسترش داده است.

به عنوان مثال، اکنون یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی به نام «به من کمک کنید بنویسم» وجود دارد که برای Chrome در حال توسعه است. مولد متن به شما این امکان را می دهد که در Chrome بنویسید، که می تواند به برقراری ارتباط در سراسر وب (نه فقط Gmail) کمک کند.

انتظار می‌رود این ویژگی به عنوان بخشی از Chrome 122 معرفی شود، که احتمالاً تا اوایل سال 2024 راه‌اندازی نخواهد شد. این تنها یکی از چندین ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که Google در حال ارائه به توده‌ها است و بر اهمیت آن در زندگی روزمره افزوده می‌شود.

حتی اگر استفاده از خدمات و محصولات هوش مصنوعی را شروع نکرده باشید، شرکت هایی مانند گوگل آنها را به طور گسترده در دسترس قرار می دهند. نگرانی ها در مورد اخلاقیات محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی – به ویژه در مورد تصاویر و متن – افزایش می یابد، اما راه هایی برای استفاده مسئولانه از این ابزار وجود دارد.

کسب‌وکارهایی که در پشت هوش مصنوعی قرار دارند نیز در تلاش هستند تا شفافیت بیشتری در مورد محصولات نهایی ایجاد کنند. آینده هوش مصنوعی به همان اندازه که نگران کننده است به نظر می رسد، اما یک چیز قطعی است – به این زودی ها از بین نمی رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا