تکنولوژی

اولین نمایشگر سریع اولد توسط ال جی معرفی شد

ال‌جی اولین مانیتور OLED جهان را معرفی کرده است که در دو حالت با وضوح‌های مختلف و نرخ نوسازی متفاوت کار می‌کند. مدل UltraGear 32GS95UE  با سایز 32 اینچی ارائه می‌شود.

پنل 4K با پشتیبانی از دو هرتز متفاوت قابل تهیه است. با این فناوری، گیمرها می‌توانند به سرعت بین Full HD در 480 هرتز و 4K UHD در 240 هرتز سوئیچ کنند. البته، وضوح اصلی 4K UHD است، بنابراین آنچه در اینجا منحصر به فرد بوده، توانایی مانیتور برای کار با دو نرخ نوسازی متفاوت است.

از دیگر ویژگی‌های این نمایشگر می‌توان به فناوری صدای فضایی Pixel Sound، پشتیبانی از DTS Virtual:X و بلندگوهایی که مستقیماً در عقب پنل قرار دارند، اشاره کرد. مانیتور از FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کند، سازگار با G-Sync، پوشش فضای رنگی DCI-P3 به بیش از 98.5 درصد می‌رسد. هنوز اطلاعاتی از قیمت وجود ندارد.

32GS95UE دارای حداقل حاشیه‌های صفحه نمایش برای تجربه نمایشی همه جانبه است. زمان پاسخ بسیار سریع 0.03 میلی‌ثانیه (GtG) تاری حرکت را از بین می‌برد و با فناوری OLED خود وضوح ال‌ جی تکمیل می‌شود و رنگ و کنتراست استثنایی را تضمین می‌کند. افزودن فناوری Pixel Sound و یک سیستم صوتی یکپارچه در جلو با دو ووفر یک منظره صوتی سه بعدی را ارائه می‌دهد و تجربه کلی بازی را بهبود می‌بخشد.

اولین نمایشگر سریع اولد توسط ال جی معرفی شد

نسخه‌های برنده جایزه 34GS95QE و 39GS95QE با طراحی منحنی 800R، صفحه نمایش OLED با رزولوشن UltraWide Quad-HD، پوشش ضد تابش و بازتاب کم، و نرخ نوسازی 240 هرتز با پاسخ 0.03 میلی ثانیه در حال گسترش هستند. پوشش عقب با طراحی شش ضلعی Unity و پایه براق «L» نه تنها به زیبایی شناسی کمک می‌کند، بلکه مدیریت کابل را نیز ارائه می‌دهد.

علاوه بر آن، این برند از دو مدل 45 اینچی و یک مدل 27 اینچی (45GS95QE، 45GS96QB و 27GS95QE) نیز رونمایی کرده است. این نسخه‌های ارتقا یافته، نرخ نوسازی بالا، زمان پاسخ‌دهی سریع و کیفیت تصویر استثنایی را نوید می‌دهند. گواهی VESA DisplayHDR True Black 400 صفحه نمایش روشن را برای عمق بیشتر، به ویژه در محیط‌های بازی تاریک‌تر تضمین می‌کند.

یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این سری، 45 اینچی 45GS96QB است که دارای صفحه نمایش OLED خمیده (800R) با وضوح QHD UltraWide و بلندگوهای داخلی برای تجربه صوتی و تصویری جذاب است. برای کسانی که فضای محدودی دارند، 27GS95QE یک صفحه نمایش تخت 27 اینچی OLED با ویژگی‌های طراحی شده برای یک تجربه بازی همه‌جانبه ارائه می‌دهد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا