تکنولوژی

مانیتورهای 240 هرتزی 4K دل، ایسوس و برخی دیگر در راه است

شرکت‌هایی مانند Dell، Asus و MSI جزئیاتی درباره مانیتورهای پیشرفته‌ای را که قرار است در اوایل سال 2024 رونمایی شوند، به اشتراک گذاشته‌اند. گزارش جدید نشان می‌دهد که HP قصد دارد یک محصول رقیب را نیز معرفی کند که سایز جذاب 32 اینچی را با یک پنل اولد 4کی 240 هرتزی ترکیب می‌کند.

Windows Report تصاویری از یک مانیتور گیمینگ رده بالا منتشر کرده که HP قصد دارد در CES 2024 رونمایی کند. این بدان معناست که HP، Dell، Asus و MSI همگی قصد دارند در سه ماهه نخست 2024 نمایشگرهای اولد 32 اینچی 4کی 240 هرتزی را با حداکثر روشنایی HDR 1000 نیت معرفی یا عرضه کنند.

Omen Transcend اچ پی 32 اینچی که احتمالا بر اساس یکی از پنل‌های QD-OLED سامسونگ دیسپلی ساخته شده، همچنین دارای AMD FreeSync و Dolby Vision است. مانند ایسوس PG32UCDM، دارای یک سوئیچ داخلی KVM است تا امکان تعویض آسان سیگنال بین چندین رایانه شخصی یا دستگاه‌های دیگر را فراهم کند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، فناوری خنک‌کننده مانیتور Omen Tempest است که وعده می‌دهد سوختگی را به حداقل برساند.

مانیتورهای 240 هرتزی 4K دل، ایسوس و برخی دیگر در راه است

HP همچنین ممکن است در خروجی‌های نمایشگر نسبت به ایسوس برتری داشته باشد، زیرا Omen Transcend دارای DisplayPort 2.1 است، در حالی که مدل Asus تنها دارای DP 1.4 است. جای تعجب نیست که HP، Asus و MSI همگی دارای پورت‌های ثانویه HDMI 2.1 هستند.

انتقال برق یکی دیگر از بخش‌هایی است که HP دارای یک مزیت جزئی است. ایسوس و MSI اتصال USB Type-C با شارژ 90 واتی را ارائه خواهند کرد، اما HP این رقم را به 140 وات افزایش خواهد داد. علاوه بر درگاه بالادست USB-C، دستگاه Omen Transcend 32 پورت‌های دیگری نیز ارائه می‌دهد که شامل خروجی USB-C 3.2 اضافی، پورت USB-C اتصال داده 15 واتی و سه پورت USB-A 3.2 می‌شود.

در حالی که افشای HP فقط یک مانیتور جدید را نشان می‌دهد، سازندگان دیگر چندین مدل را برای اوایل سال آینده در سایزها، وضوح و نرخ نوسازی مختلف معرفی کردند. دل، ایسوس و ام‌اس‌آی پنل‌های 1440p با نرخ نوسازی 360 هرتز را ارائه می‌کنند و برخی مدل‌های فوق عریض را اضافه می‌کنند.

یکی دیگر از محصولات اچ پی که به تازگی فاش شده است، شامل لپ تاپ Omen Transcend 16 در سال 2024 است. مدل جدید صفحه نمایش 240 هرتزی را از mini-LED به OLED ارتقا می‌دهد. علاوه بر این، گزینه‌ای از پردازنده گرافیکی GeForce RTX 4070 و پردازنده Core Ultra اینتل را اضافه می‌کند. یک مدل 14 اینچی جدید نیز با همین مشخصات عرضه می‌شود. علاوه بر این، HyperX، زیرمجموعه HP، کیبورد، ماوس، هدست و سایر تجهیزات جدید را معرفی خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا