تکنولوژی

اجاق گاز هوشمند شیائومی Mijia S2 معرفی شد

به جرات می‌توان شیائومی را غول فناوری بزرگ چینی دانست که همیشه سعی داشته محصولاتی هوشمندانه را در بازار معرفی و عرضه کند. در این بین به تازگی اجاق گاز هوشمند شیائومی Mijia S2 معرفی شد.

اجاق گاز هوشمند تایمر دار شیائومی Mijia S2 که به تازگی معرفی شده با قیمتی 170 دلاری رونمایی شده و اکنون کاربران چینی می‌توانند با مراجعه به پلتفرم محبوب JD آن را تهیه کنند. شیائومی Mijia S2 از یک پنل شیشه‌ای سفید خالص و سفارشی ساخته شده و مشعل‌های برنجی با هدایت حرارتی بالا استفاده می‌کند.

طراحی خاص مشعل‌ها راندمان حرارتی فوق العاده بالا را تضمین می‌کند. قابلمه‌ها و ماهیتابه‌ها به طور یکنواخت گرم می‌شوند و کاربران تا 230 درجه سانتیگراد کنترل دمای بدون مرحله دارند. شیائومی Mijia S2 از تایمر 1 تا 180 دقیقه پشتیبانی می‌کند و پس از مدت زمان تعیین شده به طور خودکار شعله و گاز را خاموش می‌سازد. قدرت اجاق گاز 5200 وات است و می‌تواند به سرعت با حرارت قوی خود محتوا غذایی را طبخ می‌کند.

اجاق گاز هوشمند شیائومی Mijia S2 معرفی شد

در دیگر خبرها پیشتر شیائومی رسما اعلام کرد که Xiaomi Civi 3 Disney Strawberry Bear نسخه محدود را در تاریخ 22 دسامبر عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین تصاویری را برای نمایش طراحی و ویژگی‌های این نسخه ویژه تلفن هوشمند Civi 3 به اشتراک گذاشته است.

شیائومی پیشتر صدمین سالگرد دیزنی را با نسخه محدود Civi 3 Mickey جشن گرفته بود. اکنون با همکاری دیزنی، نسخه محدود Civi 3 Disney Strawberry Bear را معرفی می‌کنند. در حالی که نسخه Mickey با برچسب قیمت 2899 یوان (405 دلار) عرضه شد، قیمت مدل Strawberry Bear فردا توسط شرکت تایید می‌شود.

بسته خرده فروشی Xiaomi Civi 3 Disney Strawberry Bear نسخه محدود که انتظار می‌رود با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود. برای کسب جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت شیائومی مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده محصولات متنوعی را ارائه دهد و پیش بینی شده محصولات هیجان انگیزی بزودی از راه برسد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا