تکنولوژی

ایرپاد هوآوی Free Clip عرضه شد

هواوی هدفون گوش باز FreeClip خود را در سطح جهانی معرفی کرده که در ابتدا راهی بریتانیا و اتحادیه اروپا شد. جدیدترین معرفی در رویداد رونمایی از سری نوا 12 هواوی انجام شد که نشان دهنده در دسترس بودن FreeClip Open-Ear Buds در کشور چین است.

ویژگی منحصر به فرد FreeClip-Ear Buds این واقعیت بوده که این مدل اولین هدفون باز در صنعت است که بین گوش چپ و راست تفاوتی قائل نمی‌شود. با وزن تنها 5.6 گرم در یک گوش، تجربه گوش دادن راحت و متعادل را در اولویت قرار می‌دهند. FreeClip که شامل بخش Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge شده، راحتی و عملکرد را در اولویت قرار می‌دهد. Comfort Bean ارگونومیک به طور یکپارچه با خطوط گوش منطبق می‌شود، توپ آکوستیک ناراحتی احتمالی را از بین برده و C-bridge دارای سنسورهای تطبیقی و یک پرتوی نازک کنسولی با 9 سیم هسته است.

ایربادز هوآوی FreeClip عرضه شد

به طور همزمان، از SBC، AAC، و L2HC پشتیبانی می‌کند. هدفون با هر دو دستگاه اندروید و iOS سازگار هستند و تطبیق‌پذیری را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، آنها دارای استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار بوده و دوام را در محیط های مختلف تضمین می‌کنند. FreeClip دارای عمر باتری قابل توجه 36 ساعت بوده و با یک بار شارژ می‌تواند تا 8 ساعت دوام بیاورد. از شارژ سریع پشتیبانی می‌شود و تنها با یک بار شارژ ۱۰ دقیقه‌ای، ۳ ساعت گوش دادن را ارائه می‌دهد و شارژ کامل آن تنها ۴۰ دقیقه طول می‌کشد.

هوآوی FreeClip-Ear Buds در دو رنگ موجود مشکی ستاره‌ای و بنفش استریمر با. قیمت 1299 یوان (182 دلار) به فروش می‌رسد. برند چینی در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های متنوعی همراه سازد. این شرکت هر سال هدفون‌های باکیفیت و جذابی برای ارائه داشته که در نوع خود قابل توجه است. هوآوی در تلاش بوده تا بتواند جایگاه قابل قبولی در صنعت پیدا کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا