تکنولوژی

Xgimi فناوری تطبیق صفحه نمایش هوشمند ISA 3.0 را معرفی کرد

سازنده پروژکتورهای خانگی Xgimi ISA 3.0 (Intelligent Screen Adaptation) را معرفی کرده است، یک فناوری جدید سازگار با صفحه نمایش هوشمند که در پروژکتور Xgimi Horizon Ultra معرفی شد.

این فناوری شامل یک عنبیه پویا برای تنظیم روشنایی و کنتراست، یک ماژول تنظیم رنگ پویا و یک ماژول زوم اپتیکال خودکار برای مقیاس‌بندی صفحه است. ISA 3.0 به شما امکان می‌دهد روشنایی و رنگ های صفحه را تنظیم کنید و به طور خودکار تنظیمات را برای مشاهده روز و شب داشته باشید. ISA 3.0 به لطف حسگر عمق و راه حل CMOS با دقت بالا، اعوجاج کیستون را تصحیح کرده و تصویر را با دقت و سریع فوکوس می کند.

این فناوری حرکت جلوی پروژکتور را تشخیص می‌دهد و به طور خودکار روشنایی نور را تغییر می‌دهد و از چشمان کاربر حتی زمانی که به طور تصادفی به نور مستقیم پروژکتور نگاه می‌کند محافظت خواهد کرد. علاوه بر این، ISA 3.0 به طور خودکار سایز صفحه نمایش پروژکتور را تشخیص داده و انعکاس آن را کاملاً مطابقت می‌دهد. این امر نیاز به تنظیم دستی را از بین می‌برد.

Xgimi فناوری تطبیق صفحه نمایش هوشمند ISA 3.0 را معرفی کرد

هنگام انجام تصحیح کیستون، نمایشگر به طور دقیق از موانع روی دیوار جلوگیری کرده و سطح طرح ریزی مناسب‌تری را انتخاب می‌کند. Xgimi یک شرکت فناوری چینی است که در سال 2013 تأسیس شد. این شرکت در زمینه تولید و عرضه پروژکتورهای خانگی و تجاری فعالیت می کند. پروژکتورهای Xgimi به دلیل کیفیت تصویر بالا، طراحی جمع و جور و قیمت مقرون به صرفه خود شناخته شده اند.

XGIMI در حال حاضر یکی از پیشروترین تولیدکنندگان پروژکتور در جهان است. محصولات این شرکت در بیش از 100 کشور و منطقه در سراسر جهان به فروش می‌رسد. پروژکتورهای Xgimi برای انواع کاربردها مناسب هستند، از جمله تماشای فیلم، بازی، و استفاده تجاری. این پروژکتورها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آنها را برای این کاربردها مناسب می‌سازد، از جمله:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا