تکنولوژی

ال جی وعده پنج سال به روز رسانی برای تلویزیون های هوشمند خود را داده است

این روزها، فناوری‌های ما بیشتر و بیشتر به وعده‌های به‌روزرسانی برای چندین سال متصل می‌شوند، چه به‌روزرسانی‌های واقعی ویژگی‌ها یا به‌روزرسانی‌های امنیتی.

دلیل این امر کاملاً واضح است آسیب پذیری ها و حملات سایبری بیداد می کنند و کاربران باید در برابر آنها محافظت شوند. اکنون، تلویزیون شما ممکن است تا زمانی که در اتاق نشیمن شما برای دریافت به‌روزرسانی‌ها سپری می‌کند، دوام بیاورد، زیرا ال‌جی متعهد است از سال آینده چندین سال به‌روزرسانی‌ها را برای تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر webOS خود انجام دهد.

ال جی پشتیبانی نرم افزاری گسترده ای را از تلویزیون های هوشمند webOS 2024 خود اعلام کرده است ، بنابراین نگرانی کاربرانی را که نگران پشتیبانی طولانی مدت از تلویزیون های خود بودند، کاهش می دهد. این تعهد بخشی از راه اندازی تلویزیون های QNED 2024 ال جی است که دارای برنامه ای به نام “webOS Re:New” است.

بر اساس این ابتکار، ال‌جی قول می‌دهد که حداقل تا سال 2028 به‌روزرسانی‌های رایگان را برای پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS خود ارائه کند. قابل ذکر است، این پشتیبانی از سال 2022 به برخی از تلویزیون‌های 8K موجود ال‌جی تعمیم می‌یابد، اما به دلیل عدم عرضه تلویزیون 8K webOS در آن سال، تلویزیون‌های مربوط به سال 2023 را حذف می‌کند. .

داشتن پشتیبانی به روز رسانی مناسب در تلویزیون شما بسیار مهم است زیرا تلویزیون شما چیزی است که به همان اندازه که مثلاً یک گوشی هوشمند را ارتقا می دهید، آن را مرتباً ارتقا نمی دهید.

این برای مدت طولانی باقی مانده است، و از آنجایی که آنها اساساً عناصر اصلی اتاق نشیمن ما هستند، باید در این عصر اغلب آنلاین به روز شود. بسیاری از تلویزیون‌ها به سختی هیچ به‌روزرسانی دریافت می‌کنند، بنابراین مطمئناً تغییر سرعت تازه‌ای است که LG متعهد به به‌روزرسانی تلویزیون شما برای مدت طولانی است. بسیاری از مردم تلویزیون را حتی برای مدت طولانی تری نگه می دارند—بعضی از مردم تلویزیون را حدود 10 تا 15 سال نگه می دارند. هر چند این یک شروع است.

این تعهد به‌روزرسانی در تلویزیون‌های QNED 2024 ال‌جی که به تازگی معرفی شده‌اند، وجود دارد، که ال‌جی آن‌ها را به عنوان دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی و بسیاری از ویژگی‌های منظم معرفی می‌کند. تلویزیون‌ها قرار است در نمایشگاه CES 2024 که قرار است تا دو هفته دیگر برگزار شود، با جزئیات بهتر نمایش داده شوند، بنابراین ما قطعاً آنها را نیز تحت نظر خواهیم داشت. اگر می خواهید تلویزیون ال جی را از سال 2024 به بعد خریداری کنید، بدانید که برای مدت طولانی و طولانی پشتیبانی می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا