تکنولوژی

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ در نزدیکی معرفی

سامسونگ در حال کار بر روی تبلت جان سخت جدید خود، گلکسی تب اکتیو 5 است. این دستگاه در چندین وب سایت گواهی رویت شده و به این اشاره می‌کند که تقریباً برای عرضه آماده است. اکنون، یک گزارش جدید رندرهای آن را فاش کرده که نشان می‌دهد از جلو و عقب چگونه به نظر می‌رسد و مشخصات تبلت را روشن می‌سازد.

گلکسی تب اکتیو 5 به فرمول مقاوم و تست شده پایبند بوده و دارای صفحه نمایش 8 اینچی با پوشش گوریلا گلس بوده که مقاومت بالایی دارد. در تصویر شاهد کلیدهای فیزیکی Menu، Back و Home زیر نمایشگر هستیم و صفحه نمایش با دستکش هم قابل استفاده است. پوشش شیشه گوریلاگلس 5 موجب افزایش مقاومت بدنه می‌شود.

در عقب شاهد طرح‌های دارای بافت هستیم، یک دوربین 13 مگاپیکسلی هم عقب تبلت بوده که با فلاش LED همراه شد. همچنین باید به استاندارد مقاومت نظامی MIL-STD-810H و استاندارد ضدآب IP68 پرداخت و این مدل با سقوط از ارتفاع 1.5 متری هیچ آسیبی پیدا نمی‌کند.   تب اکتیو 5 از قلم S Pen نیز پشتیبانی می‌کند و از IP68 محافظت داشته تا با خود تبلت مطابقت پیدا کند.

تبلت گلکسی تب اکتیو 5 سامسونگ در نزدیکی معرفی

همچنین گفته می‌شود که سامسونگ حفاظت امنیتی Knox، تشخیص چهره یا اسکن اثر انگشت و امکان سفارشی‌سازی کلید قابل برنامه‌ریزی برای دسترسی سریع به برنامه‌ها یا عملکردهای پرکاربرد را ارائه می‌دهد. صدا احتمالاً توسط یک بلندگو با پشتیبانی از Dolby Atmos انجام می‌شود. از نظر عملکرد، شایعه شده است که این تبلت از تراشه اگزینوس 1380 با حداکثر 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا استفاده می‌کند. یک باتری 5050 میلی آمپرساعتی دستگاه را انرژی بخشیده و اندروید 12 هم دارد. در نهایت باید به  5G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.3، NFC و اتصال GPS اشاره کرد.

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعیه‌ای در مورد گلکسی تب اکتیو 5 ارائه نداد و  گزارش قبلی حاکی از آن بوده که این دستگاه می‌تواند در کنار گوشی مقاوم گلکسی XCover 7 در سه ماهه اول سال 2024 رونمایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا