تکنولوژی

نسل جدید تلویزیون های ال جی پروضوح و باشکوه

ال‌جی الکترونیکس اخیراً جدیدترین مجموعه تلویزیون‌های مینی ال ای دی QNED و QNED خود را برای سال 2024 معرفی کرده است که دارای سایزهای مختلف صفحه‌نمایش، از جمله نوع 98 اینچی است. این تلویزیون‌ها بر جنبه‌های کلیدی مانند کیفیت تصویر، پردازش هوش مصنوعی پیشرفته، گزینه‌های شخصی‌سازی شده و طراحی شیک تمرکز دارند.

یکی از ویژگی‌های قابل توجه تلویزیون‌های QNED 2024، پردازنده هوش مصنوعی α8 ارتقا یافته است که هوش مصنوعی و عملکرد گرافیکی بهبود یافته‌ای را ارائه می‌دهد و در نتیجه تجربه تماشای واکنش‌پذیرتری را به همراه دارد. ویژگی AI Picture Pro کیفیت تصویر را با تشخیص چهره، اشیا و پس‌زمینه در هر صحنه افزایش می‌دهد، در حالی که Dynamic Tone Mapping Pro HDR را برای بهبود کیفیت تصویر سه‌بعدی بهینه می‌کند. ویزارد تصویر شخصی به کاربران اجازه می‌دهد تا کیفیت تصویر را بر اساس ترجیحات شخصی شخصی‌سازی کنند.

از نظر عملکرد صدا، ال جی AI Sound Pro صدای فراگیر مجازی را با پیکربندی کانال 9.1.2 ارائه می‌کند و WOW Orchestra به‌طور یکپارچه بلندگوهای تلویزیون را با نوار صوتی ال‌جی ادغام می‌کند تا تجربه صدای سه‌بعدی فراگیر را تجربه کند. این تلویزیون‌ها با استفاده از فناوری‌های رنگی Quantum Dot و NanoCell، کیفیت تصویری پر جنب و جوش را برای یک تجربه سرگرمی خانگی جذاب ارائه می‌دهند. فناوری‌های Precision Dimming و Local Dimming برای بهبود گرادیان، افزایش کنتراست و بهینه‌سازی سطوح روشنایی با هم کار می‌کنند.

نسل جدید تلویزیون های ال جی پروضوح و باشکوه

تلویزیون‌های QNED 2024 دارای نمایه‌ای باریک تنها 29 میلی‌متری هستند که طراحی شیکی را ارائه می‌دهند که به طور یکپارچه با هر فضایی ترکیب می‌شود. تلویزیون‌ها از گزینه‌های نصب روی دیوار برای انعطاف‌پذیری بیشتر پشتیبانی می‌کنند. ال‌جی برنامه webOS Re:New را معرفی می‌کند و یک ارتقاء پنج ساله به جدیدترین پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS ارائه می‌کند. این ابتکار شامل پروفایل‌های شخصی، دسترسی سریع با Dynamic Q Card و پشتیبانی از Apple AirPlay و Chromecast است.

ال‌جی برای رفع نیازهای مختلف، از ویژگی‌های دسترسی مانند تنظیمات منوی اختصاصی، آواتارهای زبان اشاره و آموزش‌های کنترل از راه دور استفاده می‌کند. قیمت و تاریخ عرضه جدیدترین مدل‌های تلویزیون در طول عرضه فاش خواهد شد. ال‌جی در نمایشگاه CES 2024 که از 9 تا 12 ژانویه برگزار می‌شود، جدیدترین تلویزیون‌های QNED و QNED Mini LED را به نمایش می‌گذارد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا