بازی و سرگرمیبهترین هاتکنولوژی
موضوعات داغ

بهترین کوادکوپتر دوربین دار + معرفی 10 مدل پرفروش سال 1402

بهترین کوادکوپتر دوربین دار گرفتن عکس و فیلم سینمایی از آسمان را ساده می کنند. با سنسورهای با وضوح بالا و ویژگی‌های ایمنی خودکار، گزینه‌های برتر به شما امکان می‌دهند به راحتی در هوا پرواز کنید و به شما امکان دسترسی به زوایای هوایی را می‌دهند که قبلاً برای مسافران هلیکوپتر رزرو شده بود. به همین دلیل، کوادکوپتر ها ابزار انتخابی برای فیلمسازان و عکاسان بی شماری شده اند.

بر اساس آزمایش های گسترده ما، ما فکر می کنیم بهترین کوادکوپتر برای اکثر مردم در حال حاضر DJI Mini 3 Pro است. این کوادکوپتر دارای یک مجموعه مهارت بسیار چشمگیر برای چنین کوادکوپتر کوچکی با دوربین فوق العاده و اجتناب از موانع سه جهته است. همچنین پرواز برای اولین بار آسان است و آن را به یکی از بهترین کوادکوپتر های مبتدی تبدیل می کند.

با این اوصاف، ما کوادکوپتر ها را نیز بررسی کرده ایم تا با طیف وسیعی از بودجه ها و نیازهای مختلف مطابقت داشته باشند. اگر خلبان حرفه ای با جیب های عمیق تر هستید، DJI Mavic 3 Pro با دوربین سه گانه را به عنوان یکی از همه کاره ترین ماشین های پرنده موجود در بازار در حال حاضر به شدت توصیه می کنیم.

از طرف دیگر، اگر به دنبال یک کوادکوپتر ارزان و ساده برای یادگیری طناب‌ها هستید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به Ryze Tello بیندازید، که ما به خریداران با بودجه کم امتیاز بالایی می‌دهیم. یا اگر می خواهید پرواز FPV را انجام دهید، DJI Avata کوادکوپتر مورد علاقه ما برای خلبانی اول شخص است.

از کوادکوپتر های تاشو مناسب کوله پشتی گرفته تا کوادکوپترهای ممتاز، راهنمای ما در زیر بهترین کوادکوپتر هایی را که می توانید خریداری کنید، پوشش می دهد. ما همچنین چند نکته برتر خرید را به اشتراک گذاشته ایم تا به شما کمک کند هواپیمای بدون سرنشین کامل خود را بر اساس ساعت های بی شمار تجربه پرواز خود انتخاب کنید. اگر برای اولین بار است که وارد هوا می شوید، راهنمای اختصاصی هواپیمای بدون سرنشین مبتدی ما را بررسی کنید.

بهترین کوادکوپتر دوربین دار 1402

در زیر نوشته‌های کاملی را برای هر یک از بهترین کوادکوپتر های موجود در لیست ما مشاهده خواهید کرد. ما هر یک را به طور گسترده آزمایش کرده ایم، بنابراین می توانید مطمئن باشید که توصیه های ما قابل اعتماد هستند.

1. DJI Mini 3 Pro

بهترین کوادکوپتر جمع و جور برای اکثر مردم

DJI Mini 3 Pro

مشخصات فنی

  • وزن: 249 گرم
  • کنترل کننده: بله (در دسترس بدون)
  • وضوح دوربین: 12.1 مگاپیکسل
  • مدت زمان پرواز: 34 دقیقه
  • برد: 8 تا 12 کیلومتر
قیمت در آمازون حدود: 52 دلار

با توجه به عملکرد کوادکوپتر های بزرگتر به نسبت مناسب، ما فکر می کنیم DJI Mini 3 Pro بهترین کوادکوپتر فشرده ای است که می توانید بخرید. گران‌تر از نسخه‌های قبلی Mini است، اما این هزینه اضافی باعث ارتقای بزرگی نسبت به Mini 2 می‌شود . در ازای این پول، دوربین بسیار برتر، حسگرهای اجتناب از موانع و طیف وسیعی از ویژگی‌های حین پرواز را دریافت می‌کنید که معمولاً فقط در پهپادهای بزرگ‌تر پیدا می‌کنید.

در بررسی ما متوجه شدیم که سنسور 1/1.3 اینچی 12.1 مگاپیکسلی Mini 3 Pro کیفیت تصویر بسیار خوبی تولید می کند. ما همچنین حتی در حداکثر ISO 6400 با نویز بسیار کمی روبرو شدیم، در حالی که ترکیب لنز روشن f/1.7 و فناوری ISO دوگانه، عملکرد چشمگیر Mini 3 Pro در نور کم را ارائه می دهد.

اجتناب از مانع سه جهته آن در تست به خوبی عمل کرد. همراه با حالت‌های پرواز خودکار، آن را به یک کوادکوپتر آسان برای مبتدیان تبدیل می‌کند. ما همچنین گزینه چرخش دوربین آن را 90 درجه برای ضبط پرتره بدون برش دوست داشتیم. اگر بتوانید بودجه خود را به کنترلر DJI RC افزایش دهید، بهترین بسته کوله پشتی را برای عکاسی هوایی و فیلمبرداری خواهید داشت، بدون هیچ کدام.

 

2. DJI Air 3

بهترین کوادکوپتر همه کاره برای عکاسان هوایی

DJI Air 3

مشخصات فنی

  • وزن: 720 گرم
  • کنترل کننده: بله
  • وضوح دوربین: 12/48 مگاپیکسل
  • مدت زمان پرواز: 46 دقیقه
  • برد: 10-20 کیلومتر
قیمت در آمازون حدود: 60 دلار

با دوربین دوگانه و مقاومت در برابر باد بهبود یافته، DJI Air 3 نشان دهنده ارتقای قابل توجهی نسبت به Air 2S از سال 2021 است. وزن 720 گرمی برای برخاستن، ایر 3 را در رده C1 اروپا قرار می دهد، به این معنی که در معرض محدودیت های بیشتری نسبت به مدل فرعی است. کوادکوپتر های 250 گرمی در این لیست هستند. اما مزایای زیادی برای چمدان اضافی از جمله زمان پرواز سخاوتمندانه 46 دقیقه ای نیز دریافت می کنید.

در آزمایش، همانطور که از DJI انتظار داشتیم، کیفیت تصویر در کلاس پیشرو بود. دیافراگم های ثابت برای کاربران فیلترهای ND مفید نیستند، اما متوجه شدیم که لنز زوم 3 برابری به شما امکان می دهد در فاصله ایمن و قانونی از سوژه ها کار کنید، این ویژگی به ویژه در صورتی که در حال ضبط حیات وحش هستید، مفید است.

از آنجایی که DJI Air 3 یک کوادکوپتر بزرگ است، بسیاری از تازه کارها Mini 3 را قابل کنترل تر می دانند. با این اوصاف، ما فکر می کنیم که مبتدیان به دلیل رابط کاربری آسان و ویژگی های ایمنی مفید، مشکلی برای خلبانی Air 3 نخواهند داشت. به عنوان حد وسطی بین Mini 3 Pro مقرون به صرفه تر و Mavic 3 Pro با توانایی بالا، بسیار منطقی است.

 

3. DJI Mavic 3 Pro

بهترین کوادکوپتر ممتاز

DJI Mavic 3 Pro

مشخصات فنی

  • وزن: 958 گرم (Mavic 3 Pro Cine، 963 گرم)
  • کنترل کننده: بلهوضوح دوربین: 20 مگاپیکسل (دوربین هاسلبلاد)، 48 مگاپیکسل (دوربین تله متوسط ​​70 میلی متر)، 12 مگاپیکسل (دوربین تله)
  • مدت زمان پرواز: 43 دقیقه
  • برد: 15 کیلومتر (FCC)، 12 کیلومتر (CE)
قیمت در آمازون حدود: 67 دلار

پرچمدار جدید DJI اولین کوادکوپتر مصرفی با سه دوربین است. این دو مورد بیشتر از نیاز بیشتر خلبانان است. اما اگر شما یک عکاس هوایی یا فیلمبردار هستید که در جستجوی همه کاره ترین کوادکوپتر  موجود در بازار هستید، نتایج آزمایش ما نشان می دهد که Mavic 3 Pro بهترین انتخاب برای شماست.

در بررسی ما، کیفیت تصویر دوربین اصلی 24 میلی‌متری چهار سوم – همان چیزی که توسط Mavic 3 Classic (در زیر) استفاده می‌شود – بهترین است. همچنین از نظر دیافراگم قابل تنظیم، فرمت ها و نرخ فریم برنده است. گفتنی است، هر دو دوربین تله فوتو تصاویر عالی تولید می کنند و گزینه بزرگنمایی 3x و 7x در طیف وسیعی از سناریوها فوق العاده مفید است.

علیرغم اینکه Mavic 3 Pro یک کوادکوپتر حرفه‌ای است، پرواز فوق‌العاده آسان Mavic 3 Pro را پیدا کردیم، به کمک ویژگی‌های ایمنی عالی که آن را برای همه کاربران در دسترس قرار می‌دهد. گفته می شود، حالت های ویدئویی حرفه ای و همچنین برچسب قیمت آن، آن را برای مبتدیان بیش از حد می کند. وزن آن نیز آن را در دسته کوادکوپتر های محدود کننده C2 ​​اروپایی قرار می دهد. اما اگر یک کوادکوپتر با مشخصات بالا می‌خواهید که قابل حمل‌تر و ارزان‌تر از Inspire 3 باشد ، Mavic 3 همه آن‌ها را ارائه می‌کند – به علاوه دو تله فوتو.

 

4. Autel Evo Lite+

یک رقیب همه کاره برای DJI Air 2S

Autel Evo Lite+

مشخصات فنی

  • وزن: 835 گرم
  • کنترل کننده: بله
  • وضوح دوربین: 20 مگاپیکسل
  • مدت زمان پرواز: 40 دقیقه
  • برد: 12 کیلومتر
قیمت در آمازون حدود: 54 دلار

Evo Lite+ به‌عنوان پرچم‌دار ماشین پرنده از جدیدترین رقبای Autel از رقبای DJI، مستقیماً در برابر Air 2S قرار می‌گیرد. با قابلیت فیلمبرداری 5. 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه با استفاده از یک سنسور 1 اینچی، صفحه مشخصات بسیار مشابهی دارد. اما با زمان پرواز 40 دقیقه ای و دیافراگم قابل تنظیم (از f/2.8 تا f/11) هم از Air 2S و هم Mavic Pro 2 جهش می کند. مدل Lite+ فاقد تثبیت‌کننده محور چهارم برادر Evo Lite است، اما پیکسل‌های بزرگ‌تر روی حسگر آن، پتانسیل جمع‌آوری نور بهتری را در شرایط کم به آن می‌دهد.

فیلمبرداران حرفه ای کوادکوپتر ممکن است در مورد عدم وجود ویدئوی 10 بیتی و پروفایل D-Log دو بار فکر کنند، در حالی که حذف حسگرهای جانبی برای جلوگیری از موانع مایه شرمساری است. اما از همه جنبه‌های دیگر، ما در بررسی خود متوجه شدیم که Lite+ یک قطعه همه‌کاره چشمگیر از تجهیزات دوربین پرواز است. با این پول، سنسور 20 مگاپیکسلی آن احتمالاً بهترین دوربین موجود در پهپادهای امروزی است که رقیبی جدی برای Air 2S ایجاد می کند.

5. DJI Mini

بهترین کوادکوپتر مقرون به صرفه اگر نیازی به جلوگیری از موانع ندارید

DJI Mini

مشخصات فنی

  • وزن: 248 گرم
  • کنترل کننده: بله (در دسترس بدون)
  • وضوح دوربین: 12 مگاپیکسل
  • مدت زمان پرواز: 38 دقیقه
  • برد: 6-10 کیلومتر
قیمت در آمازون حدود: 32 دلار

اگر به اطمینان از جلوگیری از برخورد نیاز ندارید، Mini 3 بهترین کوادکوپتر ارزان قیمتی است که می توانید بخرید. کوچک، سبک وزن و مقرون به صرفه تر از Mini 3 Pro، کیفیت تصویر یکسانی را به برادر گران قیمت خود ارائه می دهد. به شرطی که مطمئن باشید بدون کمک خودکار می‌توانید موانع حین پرواز را پیمایش کنید، این یک پهپاد با کیفیت بالا است که می‌تواند تصاویر JPEG و عکس‌های خام و همچنین ویدیوهای 4K با حداکثر سرعت 30 فریم در ثانیه را ضبط کند. حسگر 12 مگاپیکسلی آن نیز می تواند برای عکاسی پرتره بچرخد.

فقدان پروفایل های Log جذابیت آن را برای حرفه ای ها محدود می کند، در حالی که عدم وجود ردیابی سوژه نشان دهنده کاهش دیگری نسبت به نسخه Pro است. گفته می‌شود، Mini 3 همچنان دارای Quickshots است که به مبتدیان امکان می‌دهد با استفاده از مسیرهای پرواز خودکار، فیلم سینمایی بگیرند. ما آن را یک پهپاد آسان برای هدایت با کنترلر اختیاری، با سنسورهای دید رو به پایین و GPS برای کمک به شناور یافتیم.

بالا رفتن از Mavic 3 Classic کیفیت تصویر بهتر و پایداری بیشتر در شرایط باد را به همراه خواهد داشت، اما با داشتن زمان مناسب پرواز در دنیای واقعی 25 دقیقه، Mini 3 تمام موارد کلیدی را برای خریداران مقرون به صرفه نشان می دهد.

6. DJI Mavic 3 Classic

بهترین کوادکوپتر دوربین مداربسته برای علاقه مندان

DJI Mavic 3 Classic

مشخصات فنی

  • وزن: 895 گرم
  • کنترل کننده: بله
  • وضوح دوربین: 20 مگاپیکسل
  • مدت زمان پرواز: 46 دقیقه
  • برد: 15 کیلومتر
قیمت در آمازون حدود: 50 دلار

از نظر فنی یک پله از Mavic 3 ، نسخه کلاسیک با از دست دادن دوربین تله‌فوتوی برادر گران‌تر خود، قیمت پایین‌تری دارد. در حالی که این یک انتخاب بودجه نیست، این تنظیم ساده، کلاسیک را به گزینه ای مقرون به صرفه تر برای فیلمبرداران تبدیل می کند. سنسور اصلی 4/3 عالی را حفظ می کند، که فکر می کنیم بهترین دوربین موجود درکوادکوپتر های تاشو است.

ضبط 1 ترابایتی SSD یا Apple ProRes نسخه Cine را دریافت نمی‌کنید ، اما ما فکر می‌کنیم که توانایی آن برای ضبط ویدیوی 5.1K در پروفایل‌های Normal، HLG و 10 بیتی برای اکثر فیلم‌برداران کافی خواهد بود. و به لطف سنسور بزرگتر، مدیریت نویز در محدوده کامل ISO فوق العاده است.

شما همچنین تمام ویژگی های پرواز و ایمنی مدل های اصلی Mavic 3 را دریافت می کنید. اگرچه این یک کوادکوپتر مبتدی نیست، اما در آزمایشات متوجه شدیم که اجتناب از برخورد، ردیابی سوژه و عکس‌های سریع خودکار، خلبانی کلاسیک را آسان کرده است – حتی اگر عمر باتری در دنیای واقعی کمتر از ۴۶ دقیقه ادعا شده باشد. اگر با یک سنسور 1 اینچی خوب هستید، DJI Air 2S مقرون به صرفه تر است. اما اگر بهترین کیفیت تصویر را از یک کوادکوپتر تاشو می خواهید، Mavic 3 Classic بهترین انتخاب است.

7. Ryze Tello

بهترین کوادکوپتر ارزان برای تازه مبتدی ها

Ryze Tello

مشخصات فنی

  • وزن: 80 گرم
  • کنترل کننده: اختیاری
  • وضوح دوربین: 5MP
  • مدت زمان پرواز: 13 دقیقه
  • برد: 100 متر
قیمت در آمازون حدود: 40 دلار

ساده، سبک و مقرون به صرفه، Ryze Tello یک هواپیمای بدون سرنشین سرگرم کننده برای اولین پرواز است. علیرغم قیمت ارزان، Tello چیزهای زیادی ارائه می دهد: باتری 13 دقیقه زمان پرواز معقول را در آزمایش ارائه کرد، در حالی که سنسورهای نور رو به پایین به Tello اجازه می دهند در جای خود شناور شود و تعداد انگشت شماری از ترفندهای خودکار را انجام دهد.

بررسی ما نشان داد که کیفیت تصویر دوربین 5 مگاپیکسلی نصب‌شده روی دماغه، با محدوده دینامیکی محدود و آثار فشرده‌سازی قابل‌توجه هنگام پخش ویدیوی 720p HD، کمتر چشمگیر است. از آنجا که ویدیو مستقیماً به تلفن هوشمند شما ارسال می شود، نرخ فریم تحت تأثیر هر افت قدرت اتصال قرار می گیرد.

با این حال، ما برنامه را بسیار ساده یافتیم. این یک راه ساده برای راه اندازی Tello را ارائه می دهد، با یک راه اندازی دوقلو میله روی صفحه که به طور قابل توجهی پاسخگو است. برد نظری 100 متر است، اما 30-40 متر واقع بینانه تر است – که با توجه به اینکه چگونه حتی کوچکترین نسیم می تواند 80 گرم Tello را از مسیر خارج کند، لزوما چیز بدی نیست.

Ryze Tello اساساً یک کوادکوپتر لذت‌بخش برای پرواز در یک روز آرام است، با سرعت زیپ در کنار هم می‌چرخد و به ورودی‌های بصری واکنش نشان می‌دهد. برد محدود تا حدودی محدود است، اما، به شرطی که از ویدیوی متلاطم ناراحت نباشید، با این وجود بهترین کوادکوپتر استارت است.

8. DJI Avata

بهترین کوادکوپتر FPV

DJI Avata

مشخصات فنی

  • وزن: 410 گرم
  • کنترل کننده: بله
  • وضوح دوربین: 48 مگاپیکسل
  • حجم باتری: 2420 میلی آمپر ساعت
  • برد: 10 کیلومتر (FCC)، 2 کیلومتر (CE)، 6 کیلومتر (SRRC)
قیمت در آمازون حدود: 45 دلار

اگر به دنبال کشف جایگاه پرطرفدار پرواز با هواپیماهای بدون سرنشین اول شخص هستید، فکر می کنیم DJI Avata بهترین پهپاد FPV موجود است. با استفاده از یک کنترلر سازگار و یک جفت عینک DJI، می‌توانید در حین فیلم‌برداری چشمگیر با کیفیت 4K/60p در داخل یا خارج پرواز کنید. شوترهای حرفه ای از نمایه D-Cinelike مسطح DJI نیز پشتیبانی خواهند کرد.

علاوه بر یک تصمیم ناامید کننده در طراحی – قرار دادن یک اسلات کارت microSD در داخل یکی از حلقه های تیغه آواتا – بررسی ما نشان داد که این پهپاد خوش ساخت با مقاومت در برابر برخورد قابل توجهی است که به لطف محافظ های پروانه آن وجود دارد. ما احساس کردیم که پرواز کردن پس از چند بار تمرین آسان است.

چندین نوع از کنترلرهای DJI برای Avata موجود است. اینها شامل ریموت‌های استانداردی است که احتمالاً برای سنت‌گرایان جذاب خواهد بود و همچنین گزینه‌های حساس به حرکت مانند DJI RC Motion 2 که کوادکوپتر را به حرکات دست خلبان پاسخ می‌دهد. این گزینه بصری تر برای بسیاری از زبان آموزان خواهد بود.

در هر صورت، می‌توانید با آواتا با حداکثر سرعت 60 مایل در ساعت پرواز کنید و در عین حال فیلم‌های منحصربه‌فردی را ثبت کنید. تا زمانی که از محدودیت‌های آن آگاه باشید – اگر در فضای باز عکس می‌گیرید به یک نقطه‌نگار نیاز دارید – DJI Avata یک انتخاب ایده‌آل برای خلبانان FPV تازه کار است.

9. Autel Evo Nano+

بهترین جایگزین DJI Mini 3

9. Autel Evo Nano+

مشخصات فنی

  • بهترین برای: فیلمبرداری در نور کم
  • وضوح دوربین: 12.5 مگاپیکسل
  • برد: 16.8 کیلومتر
  • وزن: 249 گرم
  • حجم باتری: 2250 میلی آمپر ساعت
  • کنترل کننده: بله
قیمت در آمازون حدود: 41 دلار

DJI Mini 3 Pro همچنان بهترین انتخاب ما در رده زیر 250 گرم است، اما Evo Nano+ رنگارنگ فاصله زیادی با آن ندارد. با یک سنسور بزرگ و لنز روشن، آزمایش‌های ما نشان داد که عملکرد دوربین آن بر DJI Mini 2، به‌ویژه در شرایط کم نور، برتری دارد. ما دریافتیم که نتایج پس از تاریکی با قفل کردن نوردهی به ISO 3200 نیز بسیار بهبود یافته است.

علیرغم کاهش وزن کمتر از 250 گرم، Nano+ شرایط باد را برای چنین پهپاد کوچکی به خوبی اداره می کند. در آزمایش بسیار قابل کنترل است، با اجتناب از سه طرفه مانع اعتماد به نفس ما را افزایش می دهد، حتی اگر نور شدید خورشید گاهی هشدارهای نادرست نزدیکی بدهد. بدنه آن نسبت به Lite+ (در بالا) استحکام کمتری دارد، اما با قرار دادن باتری، استحکام آن بهبود می‌یابد.

اپلیکیشن Autel fly از زمانی که برای اولین بار پهپاد را بررسی کردیم، با رابط کاربری ساده‌تر برای عکس‌ها و ویدیوها، به طور قابل توجهی بهبود یافته است. به طور کلی، Evo Nano+ یک پهپاد کوچک فوق‌العاده است که قادر به تولید ویدیوهای خیره‌کننده 4K/30p است. اگر به دنبال یک جایگزین فشرده DJI هستید که کمتر از اکثر الزامات ثبت نام باشد، Evo Nano+ باید در رادار شما باشد.

10. EXO Scout

بهترین کیت هواپیمای بدون سرنشین FPV برای مبتدیان

EXO Scout

مشخصات فنی

  • برد: 315 فوت
  • حداکثر سرعت : 15 مایل در ساعت
  • حداکثر زمان پرواز: 15 دقیقه
  • دوربین : تصاویر ثابت 6 مگاپیکسلی، فیلمبرداری 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه
قیمت در آمازون حدود: 39 دلار

یک کیت کامل و در عین حال مقرون به صرفه FPV، ما فکر می کنیم BetaFPV بهترین راه برای مبتدیان است تا پرواز با هواپیمای بدون سرنشین اول شخص را امتحان کنند. این بسته دارای یک راه اندازی کامل FPV، شامل عینک، باتری و یک کنترلر به سبک کنسول است که می توانید از آن برای تمرین در شبیه سازها نیز استفاده کنید.

این پهپاد که آماده پرواز است، خود فوق العاده سبک است. پرواز FPV احتمال تصادفات را بیشتر می کند، اما Cetus به اندازه کافی سخت ساخته شده است تا در برابر بیشتر ضربه ها مقاومت کند. حالت لاک پشت به این معنی است که می تواند خود را از راه دور اصلاح کند، در حالی که سه تنظیم سرعت و سه حالت پرواز انعطاف پذیری را برای زبان آموزان فراهم می کند تا پیشرفت کنند. ما متوجه شدیم که Normal ساده ترین پرواز است، در حالی که Manual/Acro دشوارترین است و به کنترل دقیق و تنظیم دریچه گاز نیاز دارد.

علاوه بر حالت تهوع بالقوه مرتبط با پرواز FPV، دو اشکال اصلی برای کیت Cetus وجود دارد. عمر باتری فقط به 4 تا 5 دقیقه در هر بار شارژ محدود می شود، سلول های پشتیبان را به یک ضرورت تبدیل می کند و هیچ گزینه ای برای ضبط عکس یا فیلم وجود ندارد. اما اگر راهی مقرون‌به‌صرفه برای نمونه‌برداری از تجربه FPV می‌خواهید، هنوز فکر می‌کنیم که این بهترین گزینه است.

چگونه بهترین کوادکوپتر را برای خود انتخاب کنیم؟

هنگام انتخاب پهپاد ایده آل خود، بودجه بهترین مکان برای شروع است. پهپادهای پرچمدار معمولاً از بزرگترین حسگرها، بالاترین وضوح تصویر و آخرین ویژگی‌های حرفه‌ای بهره می‌برند، اما اینها معمولاً هزاران نفر را به عقب برمی‌گردانند. اغلب با جستجو در وسط محدوده، بهترین ارزش را پیدا خواهید کرد، جایی که مدل هایی مانند DJI Mini 3 Pro قیمت، قابلیت حمل و کارایی را متعادل می کنند. اگر در جستجوی یک پهپاد مقرون به صرفه برای شروع کار مبتدی هستید، Ryze Tello تجربه مناسبی را با تنها 99 دلار / 99 پوند ارائه می دهد.

پروازکنندگان مبتدی باید پهپادهایی با ویژگی های ایمنی مانند اجتناب از موانع را در نظر بگیرند که به جلوگیری از برخورد در هوا کمک می کند. حالت‌های خودکار پرواز نیز انجام مانورهای تنظیم‌شده را بدون نیاز به مهارت‌های پرواز حرفه‌ای آسان می‌کند. به طور مشابه، پهپادها با حالت دنبال من، تلاش برای ردیابی سوژه را کم می کنند.

اکثر پهپادها به شما امکان می دهند از یک گوشی هوشمند به عنوان کنترلر استفاده کنید، معمولاً آن را در گوشی همراه خود قرار می دهید. اگر یک خلبان باتجربه با الزامات کنترلی خاص هستید، ارزش این را دارد که بررسی کنید چه ریموت هایی با یک مدل خاص سازگار هستند. عواملی مانند زمان پرواز، برد و سرعت نیز می‌توانند بسیار مهم باشند، بسته به اینکه چگونه قصد پرواز دارید.

اگر قصد دارید عکس‌ها و فیلم‌های هوایی بگیرید، بهتر است به نحوه استفاده از تصاویر خود فکر کنید. اگر برای اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی عکس می‌گیرید، ممکن است از فیلم‌های تثبیت‌شده Full HD خوشحال باشید. اما اگر در حال تولید یک فیلم کوتاه هستید یا حتی به صورت تجاری کار می کنید، باید به دنبال پهپادی با حسگر بزرگ باشید که قادر به ضبط فیلم 4K با پشتیبانی از پروفایل های رنگی برای انعطاف پذیری بیشتر در ویرایش باشد.

در نهایت، اندازه و وزن را در نظر داشته باشید. بسیاری از پهپادهای بالا را می توان تا کرد تا در یک کوله پشتی قرار گیرند، که سفر با آنها را آسان تر می کند. پهپادهای بزرگتر کمتر قابل حمل هستند اما در هوا پایدارتر هستند. هر هواپیمای بدون سرنشینی که بیش از 250 گرم وزن داشته باشد احتمالاً شرایط ثبت نام را جلب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا